Perbincangan pengguna:Rere 2008

Kandungan laman tidak disokong dalam bahasa lain.
Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.

December 2021[sunting sumber]

Stop icon
Anda telah disekat selama-lamanya daripada menyunting kerana sentiasa melakukan penyuntingan yang mengganggu. Jika anda rasa ada sebab-sebab yang baik mengapa anda perlu dinyahsekat, anda boleh merayu menyahsekat dengan menambah teks berikut di bawah notis ini: {{unblock|reason=Sebab anda di sini ~~~~}}. Walau bagaimanapun, anda perlu membaca panduan untuk rayuan sekatan terlebih dahulu.  SNN95 06:50, 8 Disember 2021 (UTC)[balas]

Orologio blu.svg
Pengguna yang disekat ini bertanyakan tentang penyekatannya disemak semula:

Rere 2008 (log sekatansekatan aktifsekatan globalauto sekatansumbangansumbangan yang dihapuskanlog penapislog penciptaanubah tetapan sekatannyahsekatperiksa pengguna (log))


Sebab permohonan:

Catatan:

  • Dalam sesetengah kes, anda mungkin sebenarnya tidak disekat, atau penyekatan anda telah tamat tempoh. Sila semak senarai sekatan aktif. Jika tiada sekatan disenaraikan, maka anda telah diauto sekat oleh sistem antilaku musnah automatik. Sila nyatakan permintaan ini dan ikuti arahan sebaliknya untuk perhatian segera oleh pentadbir.
  • Sila baca panduan untuk rayuan daripada sekatan bagi memastikan permintaan nyahsekat anda akan membantu kes anda. Anda boleh menukar permintaan anda pada bila-bila masa.