Senarai episod Magic Kaito

Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.
Episod Tajuk Tarikh siaran asal Tarikh siaran perdana TV3
1 "Yomigaeru Kaitou!" (蘇る怪盗!) 17 April 2010
Kaitou Kid, pencuri misteri telah muncul semula selepas terhenti lapan tahun mencuri permata. Sementara itu, pelajar sekolah tinggi Kaito Kuroba mendapati bilik rahsia di rumahnya di belakang potret bapanya bersama-sama dengan pakaian Kaitou Kid. Apa maknanya? 
2 "Kaitou Kiddo no Isogashii Deeto" (怪盗キッドの忙しいデート) 6 Ogos 2011
Sementara mencuri Angel Crown, Inspektor Nakamori menangkap imbasan wajah Kaito manakala di menyamar sebagai Kaitou Kid. Aoko bertekad untuk membuktikan Kaito tidak Kid kepada ayahnya, Aoko meyakinkan Kaito untuk pergi pada tarikh dengan dia ke Taman Tropika pada rompakan seterusnya masa yang sama adalah untuk mengambil tempat. Jika Kaito ditangkap oleh Aoko meninggalkan daripada Taman Tropika atau jika Kid tidak pernah menunjukkan untuk mencuri Angel Crown, identiti Kaito akan didedahkan! Kaito boleh mengurus untuk pergi ke Aoko pada tepat masanya dan melengkapkan rompakan Kid pada masa yang sama? 
3 "Ōjo-sama wa Majikku ga o suki" (王女様はマジックがお好き) 13 Ogos 2011
Puteri Anne Duchy daripada Sabrina melawat Jepun bersama pencetus gembira pengawal peribadi beliau iaitu Detektif Delon. Sementara di Jepun, Anne meronta-ronta untuk memenuhi perasaan kepada Kaitou Kid manakala Delon merancang untuk meletakkan satu pengakhiran kepada Kid sekali dan untuk semua. Inspektor Nakamori membimbangkan bahawa Delon akan berjaya dan dia akan kehilangan Kid, mengejar pekerjaan dan impian untuk menguasai beliau. Rompakan seterusnya Kid adalah mencuri permata Princess Anne, Beaucoup de Soleil à Paris, yang Anne merancang untuk memakai di suatu pihak. Kaito boleh berjaya mencuri permata, membuat hasrat Anne menjadi kenyataan, membuat wajah Nakamori baik, dan menguruskan untuk terus hidup pertembungan dengan Delon? 
4 "Majo wa namida o kobosanai" (魔女は涙をこぼさない) 24 September 2011
Akako Koizumi, seorang ahli sihir yang menghadiri sekolah Kaito, marah mendapati bahawa terdapat hanya satu manusia di dunia yang boleh menentang azimat: Kaitou Kid. Pada Hari Valentine, semua perempuan di sekolah memberikan coklat kepada budak lelaki yang mereka sayangi. Kaito notis sekumpulan lelaki sekitar Akako dan memutuskan untuk meminta coklat. Akako memberitahu Kaito dia akan memberinya satu ... jika dia membuang semua yang lain dia diterima. Kaito menurun terkemuka Akako sedar bahawa sejak beliau berjaya melarikan diri pesona beliau, beliau mesti menjadi Kaitou Kid. Akako memutuskan bahawa jika dia tidak boleh mempunyai kejatuhan Kaito cinta dengan dia, maka tiada sesiapa pun dia dan kematian Kid plot di atas Sky Tree Tokyo selepas rompakan. Kaito boleh hidup rompakan dan ancaman Akako ini? 
5 "Unmei no Buruu Baasudee" (運命のブルーバースデー) 29 September 2011
Aoko yang kecewa kerana bapanya, Inspektor Nakamori, akan terlepas hari jadinya kerana dia perlu untuk mengejar Kid untuk mencuri nilam terbesar di India, Blues Birthday. Kaito sorakan beliau dengan berjanji dia akan melakukan pertunjukan silap mata di parti hari jadinya. Kanak-kanak berjaya mencuri Blues Birthday hanya akan berhenti di melarikan diri oleh seorang lelaki yang bernama Snake yang mendedahkan bahawa dia membunuh Toichi Kuroba, Kaitou Kid asal, pada lapan tahun lalu. Kid akan terlepas dari keadaan ini hidup dan menjadikan ia kepada pihak Aoko dalam masa? 
6 "Seiya (Ivu) wa Koisuru Gerende de" (聖夜(イヴ)は恋するゲレンデで) 24 Disember 2011
Sekolah Menengah Tinggi Ekoda Kelas 2-B menuju perjalanan ke gunung untuk bermain ski tetapi Kaito dan Aoko segera mendapati bahawa Aoko tidak boleh berski sangat baik pada semua. Guru mengumumkan pertandingan ski costumed yang di mana pasangan budak-gadis akan ski menuruni cerun bersama-sama dan Akako melihat peluang untuk menarik Kaito. Banyak kejutan Kaito, Aoko rakan kongsi dengan pelajar lelaki lain dari kelas yang juga tidak boleh berski. Mengecewakan, Kaito berakhir bekerjasama dengan Akako. Tidak Kaito serta Aoko gembira dengan keputusan ini, tetapi boleh kelihatan oleh perkara seterusnya oleh Kaitou Kid? 
7 "Kareinaru Raibaru-tachi" (華麗なるライバルたち) 4 Ogos 2012
8 "Reddo Tiā no Himitsu" (レッド・ティアーの秘密) 11 Ogos 2012
9 "Majo to Tantei to Kaitō" (魔女と探偵と怪盗) 29 September 2012
10 "Tsuioku no Gōruden•Ai" (追憶のゴールデン•アイ) 3 November 2012
11 "Namida no Kurisutaru Mazā" (涙のクリスタル・マザー) 22 Disember 2012
12 "Dāku Naito ni Ai no Namida o" (ダーク・ナイトに愛の涙を) 29 Disember 2012