Templat:Country data Georgia Selatan dan Kepulauan Sandwich Selatan

Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.


Pendokumenan templat

Ini adalah dokumentasi bagi Templat:Country data Georgia Selatan dan Kepulauan Sandwich Selatan. Ia dihasilkan secara automatik oleh Templat:Country showdata (sunting bincang pautan sejarah)

Templat:Country data Georgia Selatan dan Kepulauan Sandwich Selatan ini ialah bekas data dalaman yang direka untuk disisipkan secara terus. Ia digunakan secara tidak langsung oleh templat-templat seperti {{Bendera}}, {{flagicon}} dan lain-lain lagi.

Tolong kosongkan "cache" selepas mengubah templat ini.

Parameter standard

Nama parameterValueMaksud
alias Georgia Selatan dan Kepulauan Sandwich Selatan Nama rencana utama (Georgia Selatan dan Kepulauan Sandwich Selatan)
flag alias Flag of South Georgia and the South Sandwich Islands.svg Nama imej (File:Flag of South Georgia and the South Sandwich Islands.svg, ditunjukkan pada sebelah kanan)


Contoh penggunaan



TemplateData

Berikut ialah pendokumenan TemplateData untuk templat ini yang digunakan oleh VisualEditor dan alatan-alatan lain; lihat laporan penggunaan parameter bulanan untuk templat ini.

TemplateData untuk Country data Georgia Selatan dan Kepulauan Sandwich Selatan

Templat ini tidak boleh digunakan langsung. Ia digunakan secara tidak langsung dengan template bendera seperti Templat:Bendera dan Templat:Flagicon. Lihat [[:en:Category:Flag template system]] untuk mendapatkan senarai penuh templat bendera dan [[:en:Wikipedia:WikiProject Flag Template]] untuk dokumentasi lanjut.

Parameter templat[Sunting data templat]

ParameterKeteranganJenisStatus
Tiada parameter ditentukan