Templat:Db-r10-notice

Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.

Rencana yang anda menyumbang, [[:{{{1}}}]]

Jika ini adalah rencana pertama yang anda mencipta, anda mungkin mahu membaca panduan untuk mencipta rencana pertama anda.

Pertimbanglah juga penggunaan Bestari Rencana untuk membantu anda mencipta rencana.

Hai, Saya telah melihat bahawa anda baru telah mencipta sebuah laman baru, [[:{{{1}}}]]. Pertamanya, terima kasih untuk sumbangan anda; Wikipedia bergantung hanya pada usaha sukarelawan-sukarelawan seperti anda. Namun malangnya, laman yang anda telah mencipta meliputi sebuah topik yang kami sudah mempunyai sebuah laman – [[:{{{rencana}}}]]. Oleh sebab perduaan ini, rencana anda telah ditegkan untuk penghapusan segera. Sila notakan bahawa ini bukanlah sebuah komen peribadi pada anda dan kami harapkan bahawa anda akan terus membantu untuk mempertingkatkan Wikipedia. Jika topik rencana yang anda telah menciptakan adalah satu yang anda minati, maka anda mungkin mahu membantu di [[:{{{rencana}}}]] – anda mungkin mahu membincangkan maklumat baru di [[Talk:{{{rencana}}}|laman perbincangan rencana itu]].

Jika anda merasakan bahawa rencana yang anda mencipta patut kekal terpisah, anda boleh melawankan pencalonan dengan [[:{{{1}}}|melawati laman tersebut]] dan mengeklik butang berlabel "Lawankan penghapusan segera ini". Ini akan memberikan anda peluang untuk menjelaskan mengapa anda percaya laman tersebut tidak patut dihapuskan. Walau bagaimanapun, notakan bahawa selepas sesebuah laman telah ditandakan untuk penghapusan segera, ia boleh dikeluarkan dengan serta merta. Sila jangan keluarkan teg penghapusan segera dari laman itu sendiri, tetapi jangan teragak-agak untuk menambah maklumat yang selaras dengan dasar dan garis panduan Wikipedia. Jika laman tersebut telah dihapuskan, dan anda ingin mendapatkan semula bahan yang dipadam untuk rujukan atau perbaikan masa depan, sila menghubungi penyelia yang menghapuskannya, atau jika anda sudah berbuat demikian, anda boleh meletakkan permohonan di sini. Tambahannya jika anda mahu mendapat seseorang untuk mengulas rencana-rencana yang anda mencipta sebelum mereka diterbitkan supaya mereka tidak dicalonkan untuk penghapusan tidak lama setelah anda mengeposkan mereka, izinkan saya untuk mencadangkan proses penciptaan rencana serta menggunakan ciri pencarian kami untuk mencarikan maklumat yang berkiatan kami sudah mempunyai dalam ensiklopedia ini. Cubalah jangan berasa menawar hati. Wikipedia menantikan sumbangan-sumbangan masa hadapan anda.

Pendokumenan templat[cipta]