Templat:Selamatdatang-anon

Templat yang dilindungi selama-lamanya
Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.


Helo, dan selamat datang ke Wikipedia Bahasa Melayu! Terima kasih diatas sumbangan anda. Saya berharap anda menyukai tempat ini dan akan membuat keputusan untuk terus menyunting. Di bawah ini disenaraikan beberapa laman Wikipedia yang mungkin anda berminat untuk layari:

Wikipedia membenarkan anda untuk meneruskan sumbangan tanpa melog masuk, tetapi anda sangat digalakkan untuk membuka sebuah akaun. Proses membuka akaun adalah sangat mudah dan percuma tanpa memerlukan anda untuk mendedahkan maklumat peribadi. Sila rujuk disini untuk garis panduan penuh mengenai kelebihan membuka sebuah akaun. Jika anda membuat suntingan tanpa melog masuk, alamat IP (Selamatdatang-anon) akan digunakan untuk mengenalpasti anda.

Saya berharap anda gembira menyunting disini dan menjadi seorang Ahli Wikipedia! Sila tandatangani mesej anda di laman-laman perbincangan dengan menaip empat tilde (~~~~); ini akan secara automatik menghasilkan alamat IP anda (ataupun nama pengguna jika anda melog masuk) berserta tarikh suntingan. Jika anda memerlukan sebarang bantuan, sila rujuk pada Bantuan:Kandungan, ataupun anda juga boleh mengajukan soalan terus kepada saya di laman perbincangan pengguna saya. Selamat menyumbang dan sekali lagi selamat datang! ~~~~

Pendokumenan templat[lihat] [sunting] [sejarah] [nyahcache]

Untuk menggunakan templat ini, sila tambah

{{subst:selamatdatang-anon}} ~~~~

di laman perbincangan pengguna tanpa nama (anonim).

Lihat juga