Templat:Uw-spamublock

Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.
Anda disekat selama-lamanya daripada menyunting kerana masalah berikut: akaun ini digunakan semata-mata bagi tujuan periklanan dan/atau promosi, yang bertentangan dengan lima tonggak Wikipedia, dan nama pengguna anda menandakan bahawa anda mewakili bisnes, organisasi, kumpulan atau laman web, yang bertentangan dengan kebijakan nama pengguna.

Anda boleh mengubah nama dan dinyahsekat jika anda berniat melakukan sumbangan berguna selain melakukan iklan/promosi. Sila cari nama pengguna yang belum terdaftar dan sesuai dengan dasar nama pengguna dulu di sini. Bila selesai, tulis nama pengguna di bawah pesanan ini: {{unblock-spamun|Nama pengguna baru|Berikan alasan anda}}. Ketika menulis alasan penggantian nama pengguna, anda perlu:

  • mengisytiharkan bahawa anda pernah melakukan suntingan berbayar;
  • meyakinkan kami bahwa anda telah sedar dengan sebab penyekatan yang kami jatuhkan dan berjanji tidak mengulangi suntingan tersebut; serta
  • menjelaskan apa yang anda sumbang selepas dinyahsekat.
Penilaian: Jika anda merasa bahawa sekatan ini tak disengajakan, anda dapat membuka sekatan dengan menambahkan teks {{unblock|Alasan anda}} di bahagian bawah halaman perbincangan.
Anda disekat selama-lamanya daripada menyunting kerana masalah berikut: akaun ini digunakan semata-mata bagi tujuan periklanan dan/atau promosi, yang bertentangan dengan lima tonggak Wikipedia, dan nama pengguna anda menandakan bahawa anda mewakili bisnes, organisasi, kumpulan atau laman web, yang bertentangan dengan kebijakan nama pengguna. Hak untuk menyunting halaman perbincangan anda juga dicabut.

Jika anda berniat melakukan kontribusi berguna selain daripada melakukan promosi, atau anda merasa bahwa Penyelia melakukan kesalahan, mohon baca dasar penilaian penyekatan, kemudian hubungi Penyelia agar permohonan anda dapat diproses.
Pendokumenan templat
Templat ini digunakan untuk memberitahu pengguna bahawa mereka telah disekat. Ia memberitahu mereka tentang sebab mereka disekat dan menerangkan langkah-langkah yang boleh diambil jika mereka ingin meneruskan penyuntingan.

Sila rujuk kepada indeks templat mesej sebelum menggunakan sebarang templat di halaman perbincangan pengguna untuk memberi amaran kepada pengguna. Menggunakan templat terbaik untuk tujuan anda boleh membantu mengurangkan kekeliruan daripada mesej yang anda hantar.

Catatan: Hanya penyelia boleh menyekat pengguna, menambah templat sekatan tidak bermakna disekat. Lihat RFAA untuk meminta pengguna disekat.