Templat:Uw-ublock-wellknown

Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.
Akaun ini telah disekat selama-lamanya daripada menyunting Wikipedia kerana nama penggunanya menyerupai nama seorang yang terkenal yang masih hidup.

Jika anda adalah orang yang diwakili oleh nama pengguna ini, sila ambil perhatian bahawa amalan menyekat nama pengguna tersebut adalah untuk melindungi anda daripada samaran, bukan untuk menghalang anda daripada meyunting Wikipedia. Anda boleh memilih untuk menyunting di bawah nama pengguna baharu (lihat maklumat di bawah), tetapi perlu diingat bahawa anda dialu-alukan untuk terus menyunting di bawah nama pengguna ini.

Jika anda memilih untuk mengekalkan nama pengguna semasa anda, sila hantar e-mel ke info-en@wikimedia.org, termasuk nama sebenar anda dan nama pengguna Wikipedia anda untuk menerima arahan daripada pasukan respons sukarela kami tentang pengesahan akaun. Anda tidak perlu menghantar dokumentasi sekiranya tidak diminta untuk berbuat demikian.

Jika anda bukan orang yang diwakili oleh nama pengguna ini, anda dialu-alukan untuk memilih nama pengguna baharu (lihat di bawah).

Nama pengguna tidak seharusnya bersifat promosi, berkaitan dengan kumpulan atau organisasi "dunia nyata", mengelirukan, menyinggung perasaan atau mengganggu. Selain itu, nama pengguna tidak boleh berakhir dengan perkataan "bot" melainkan akaun itu ialah akaun bot yang diluluskan.

Templat:Uw-ublock/procedure
Pendokumenan templat
Templat ini digunakan untuk memberitahu pengguna bahawa mereka telah disekat. Ia memberitahu mereka tentang sebab mereka disekat dan menerangkan langkah-langkah yang boleh diambil jika mereka ingin meneruskan penyuntingan.

Sila rujuk kepada indeks templat mesej sebelum menggunakan sebarang templat di halaman perbincangan pengguna untuk memberi amaran kepada pengguna. Menggunakan templat terbaik untuk tujuan anda boleh membantu mengurangkan kekeliruan daripada mesej yang anda hantar.

Catatan: Hanya penyelia boleh menyekat pengguna, menambah templat sekatan tidak bermakna disekat. Lihat RFAA untuk meminta pengguna disekat.