Wikipedia:WikiProjek Perubatan/Peserta

Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.

Ini adalah Senarai Peserta WikiProjek Perubatan.

Sehingga sekarang terdapat 8 ahli Wikipedia yang memuatkan lambang WikiProjek Perubatan di halaman perbincangan mereka (senarai di sini).

Selain senarai ini, terdapat juga kotak pengguna untuk ahli WikiProjek Perubatan untuk dipaparkan di halaman pengguna mereka:

{{Pengguna WPPer}}
Pengguna ini merupakan ahli
WikiProjek Perubatan.

Peserta aktif[sunting sumber]

Sila senaraikan diri anda di sini, jika anda mahu mengambil bahagian dalam projek ini. Tidak perlu menyenaraikan diri anda untuk menyunting rencana perubatan, atau memberi komen mengenai projek ini; ini hanya jumlah dan direktori yang tidak rasmi untuk mencari ahli Projek. Kelayakan perubatan tidak perlu tetapi mungkin bermanfaat apabila orang lain mencari pertolongan mengenai perkara tertentu. Jangan ragu untuk melawat laman perbincangan projek untuk bertanya khabar dan memberitahu kami rencana yang sedang anda kerjakan.

Untuk menambahkan diri anda ke carta klik pada sunting halaman ini dan tatal ke bawah ke tempat nama pengguna anda akan muncul mengikut abjad. Masukkan maklumat anda dengan meniru entri di atas dan di bawah anda.

Tebal = penyelia di sini di Wikipedia Bahasa Melayu
* = penyelenggara bahagian Projek ini