Wikipedia:Pertemuan/Perak

Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.
Perak

Ini adalah halaman Pertemuan Wikipedia Perak yang dianjurkan oleh Kumpulan Komuniti Pengguna Wikimedia Malaysia yang terletak di Perak, Malaysia.

Jika anda berminat untuk menghadiri pertemuan, sila tinggalkan nama pengguna Wikipedia anda di bawah (dengan pautan), dan juga nyatakan tarikh, masa dan lokasi pilihan anda. Editor, pentadbir, jurugambar dan lain-lain semua dialu-alukan. Acara-acara pertemuan dengan mudah dapat diperluas yang bukanlah hanya terhad kepada aktiviti pertemuan tetapi juga termasuk kegiatan-kegiatan yang berkaitan dengan Wikipedia.

Medium bahasa yang digunakan untuk pertemuan adalah Bahasa Inggeris (tidak rasmi), tetapi kami akan cuba untuk menggunakan dwibahasa / berbilang bahasa melalui bahasa lain tertakluk kepada permintaan para peserta. Kami sentiasa berusaha sebaik mungkin untuk mencari tempat pertemuan dengan keupayaan akses dan waktu pada hujung minggu untuk memudahkan peserta yang bekerja atau masih belajar.

Halaman Pertemuan[sunting sumber]

Sebelumnya[sunting sumber]

1. Wikipedia:Pertemuan/Perak 1 (Khamis, 18 Ogos 2022 @ Ipoh) - Semai dan Melayu
2. Wikipedia:Pertemuan/Perak 2 (Jumaat, 17 Mac 2023 @ Tapah) - Semai
3. Wikipedia:Pertemuan/Perak 3 (Selasa, 11 Julai 2023 @ Ipoh) - TBA

Akan datang[sunting sumber]

TBA

Peserta yang berminat[sunting sumber]

Mereka yang berminat untuk menyertai mana-mana pertemuan Wikipedia Malaysia pada masa hadapan dan ingin menerima pengumuman peribadi di laman perbincangan profil mereka, sila tulis nama pengguna Wikipedia anda di sini:

Lihat juga[sunting sumber]