Pengguna:Kodokpisang90/Kotak pasir

Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.

Paynshipment[sunting | sunting sumber]

Paynshipment Global

https://paynshipment.com/ dikenali sebagai paynshipment dalam singkatan NHZ, merupakan Syarikat logistik borong online di china yang berpusat di Kedah Malaysia. Ia ditubuhan pada bulan 5 tahun 2021. Syarikat ini berhubung untuk ke platform online untuk memudahkan pelanggan untuk memborong di china menggunakan Internet tanpa meninggalkan rumah anda.


Kami ingin meminta harga terbaru di Paynshipment. (Door -to -Door) Express Shipping Logistics Services dari Warehouse Yiwu dan Guangzhou dan hantar ke hampir seluruh Malaysia . Sila hantarkan dan sebut sebut harga terbaru kepada kami.

Pernah borong Di China? Dengan hanya menggunakan telefon sahaja. Anda ingin belajar bagaimana cara? Kami boleh mengajar anda dengan percuma dengan melihat video-video yang Kami telah sediakan. Kami pasti anda pasti amudmahami lebih mudah.

     Sebelum itu, Kami ingin memperkenalkan diri, kami adalah Paynshipment Global adalah Syarikat (Door -to -Door) Express Shipping Logistics Services, Warehouse kami berada  Guangzhou dan juga Yiwu China,  penghantaran borong pemindahan antarabangsa borong dll. Kami ingin menjadi pakar logistik rentas sempadan yang paling baik, laju dan paling selamat untuk penghantaran  China-Malaysia.

Oleh itu, Selamat Datang ke Paynshipment.com dan Temui dunia Logistik dengan kami.

Selamat Belajar! dan Selamat Membeli Belah!!

Tujuan dan matlamat kami adalah untuk "menyediakan platform untuk pembekal China untuk membantu lebih banyak Pembeli-pembeli dan juga Pemborong-pemborong dari Malaysia tanpa perlu meniggalkan rumah anda, dan iaitu pengusaha dalam talian merealisasikan impian mereka selama ini -" Beli di seluruh China tanpa perlu meninggalkkan rumah anda "! " Berkomitmen untuk membina produk domestik untuk pengguna luar negara untuk membeli Perkhidmatan ini membolehkan anda memilih dan membeli produk domestik yang asli dan berkualiti tinggi secara bebas tanpa pergi ke nagara China. Pada masa yang sama, anda boleh membeli barang di China secara langsung melalui ( Agent kami ) tanpa melalui pengimport. ( Agent kami ) adalah penolong yang terbaik yang kami temukan untuk pengusaha rangkaian. Anda tidak perlu membuat stok, selagi anda mencari pembekal di China untuk bekerjasama. Seperti fesyen, bahagian telefon, hadiah, beg, bahagian komputer, kasut dan dll.

Perkhidmatan kami Menyediakan platform untuk pembekal China dan pengusaha rangkaian. Melalui perkhidmatan kami, anda dapat menikmati:  

1. Menyediakan "Platform Pembekal Internet" China kepada pelanggan untuk memesan barang secara langsung. Pilihan tiada had untuk membeli barang dalam talian.   2. Tidak perlu memiliki kad/akaun bank di China

3 Hanya perlukan kad/ akaun bank di Malaysia, (sebaiknya-baiknya ada online akaun kerana melibatkan transaksi wang lebih mudah dan cepat), tidak perlu menukar mata wang asing (china), dan mata wang malaysia dapat digunakan untuk membeli barang di China dengan mata wang RM

3. Harga penghantaran udara dan laut antara yang terendah (boleh bandingkan harga kami dengan syarikat lain) kaedah pembayaran yang mudah dan pelbagai, membiarkan anda menjimatkan masa dan masalah, nikmatilah faedahnya yang pasti memberikan ruang dan masa yang menjimatkan anda.

4. Pengumpulan/perbandingan cepat dan selamat untuk barang yang anda percayai untuk dibeli

5. Agent kami Menerima bagi pihak pelanggan, pemeriksaan dan insurans, penghindaran cukai, logistik, pembelian, dan penerimaan pesanan. "Sebagai perkhidmatan membeli-belah dalam talian terbesar untuk produk domestik di China, kami selalu berkomitmen untuk menyediakan pengguna dengan perkhidmatan yang sempurna dan pengalaman membeli-belah yang sempurna." Adakah anda mempunyai permintaan untuk produk domestik China? Biarkan kami menyelesaikannya untuk anda dalam satu perjalanan.

Boleh terus PM saya atau tinggalkan komen di bawah. 100% Tidak dikena bayaran Untuk mengetahui cara membuat Pembelian.

24jam (7/24) Jika kami di talian kami akan menjawab persoalan tuan/puan dengan kadar segera.

Cuti umum - Off

Whatapps No tel 01169207802 Email: service@paynshipment.com Website: www.paynshipment.com/ Ralat petik: Tag <ref> tidak sah; rujukan tanpa nama mestilah mempunyai kandunganpaynshipment