Perbincangan:Galeri Buku Harakah

Kandungan laman tidak disokong dalam bahasa lain.
Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.

Penghapusan dilawan[sunting sumber]

Laman ini tidak patut dihapuskan dengan segera kerana ia merupakan subsidiari kepada agensi media besar iaitu Harakah. Kewujudannya juga merupakan antara penerbitan yang lama yang perlu direkodkan.– komentar Wikipedia:Tandatangan oleh Zahirulnukman (bs)..

@Zahirulnukman: Rujukan yang anda sertakan adalah Unit Buku Harakah bukan Galeri Buku Harakah. Saya tidak menjumpai mana-mana rujukan yang boleh membuktikan kewujudannya untuk menunjukkan kenapa ia perlu berada di Wikipedia. Jika ia adalah anak syarikat kepada agensi Harakah, masukkan saja dalam rencana Harakah kerana Galeri Buku Harakah tidak cukup penting untuk diwujudkan sebagai sebuah rencana tunggal.- CyberTroopers bincang/sumbangan 02:15, 29 Oktober 2019 (UTC)[balas]
@CyberTroopers: Ada benarnya juga, kerana kekurangan rujukan. Setuju ianya dipadam.

Sebuah teg telah diletakkan di Galeri Buku Harakah untuk memohon pemadaman segera daripada Wikipedia. Ini telah dilakukan oleh sebab yang berikut:

Tiada rujukan dinyatakan untuk menunjukkan syarikat wujud dan penting. Sila masukkan rujukan yanng perlu sebelum membuang teg penghapusan ini.

Dibawah kriteria penghapusan segera, halaman yang memenuhi kriteria tertentu boleh dihapuskan pada bila-bila masa.

Jika anda merasakan laman ini tidak patut dihapuskan atas sebab ini, anda boleh melawankan pencalonan dengan melawati laman tersebut dan mengeklik butang berlabel "Lawankan penghapusan segera ini". Ini akan memberikan anda peluang untuk menjelaskan mengapa anda percaya laman tersebut tidak patut dihapuskan. Walau bagaimanapun, notakan bahawa selepas sesebuah laman telah ditandakan untuk penghapusan segera, ia boleh dikeluarkan dengan serta merta. Sila jangan keluarkan teg penghapusan segera dari laman itu sendiri, tetapi jangan teragak-agak untuk menambah maklumat yang selaras dengan dasar dan garis panduan Wikipedia. Jika laman tersebut telah dihapuskan, dan anda ingin mendapatkan semula bahan yang dipadam untuk rujukan atau perbaikan masa depan, sila menghubungi penyelia yang menghapuskannya, atau jika anda sudah berbuat demikian, anda boleh meletakkan permohonan di sini.