Times Internet

Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.
Times Internet
Diasaskan1999; 25 tahun yang lalu (1999)
Ibu pejabatGurgaon, India
Perancang utama
  • Satyan Gajwani (Naib Pengerusi)
  • Gautam Sinha (CEO)
IndustriPerkhidmatan Internet
IndukThe Times Group
Laman webtimesinternet.in

Times Internet ialah syarikat India yang memiliki, mengendaikan, dan melabur dalam pelbagai produk, perkhidmatan, dan teknologi internet. Syarikat itu ialah sebuah cabang digital dari The Times Group, konglomerat media terbesar di India.[1]

Times Internet kini memiliki dan mengendalikan 39+ produk digital termasuk berita, sukan, muzik, video, trivia, kerohanian & suite tempat pasaran yang dikendalikan oleh transaksi merentas hartanah, kewangan peribadi, pendidikan, pekerjaan, tempahan meja, dll.

Melalui cabang modal ternama TVentures, Times Internet telah melabur lebih daripada 50 permulaan dalam ruang teknologi seperti penyedia logistik Delhivery, platform agregat bas Shuttl, platform teknologi edisi Bjyu, platform permainan MPL antara lain. Melalui anak syarikat Times Bridge lain, ia telah bekerjasama dengan pelbagai jenama global seperti Uber, Airbnb, The Weather Company dan sebagainya untuk membina kehadiran mereka di India.

Times Internet mencapai lebih daripada 450 juta pelawat bulanan yang secara kolektif menghabiskan lebih dari 13 bilion minit di semua produk dan perkhidmatannya.

Rujukan[sunting | sunting sumber]

  1. ^ "Biggest names in music rock Gaana show". India Post (dalam bahasa Inggeris). Dicapai pada 18 June 2018.

Pautan luar[sunting | sunting sumber]