Gunung Merbabu: Perbezaan antara semakan

Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.
Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Mohamad Najib (bincang | sumb.)
Tiada ringkasan suntingan
 
Dekoelie (bincang | sumb.)
kTiada ringkasan suntingan
Baris 1: Baris 1:
'''Gunung Merbabu''' merupakan sebuah [[gunung]] yang terdapat di pulau [[Jawa]], [[Indonesia]]. '''Gunung Merbabu''' mempunyai ketinggian setinggi 2,050 [[meter]].
'''Gunung Merbabu''' merupakan sebuah [[gunung]] yang terdapat di pulau [[Jawa]],[[Indonesia]] dan mempunyai ketinggian setinggi 2,050 [[meter]]. Gunung Merbabu mempunyai kawasan [[hutan Dipterokarp Bukit]], [[hutan Dipterokarp Atas]], [[hutan Montane]], dan [[hutan Ericaceous|Hutan Ericaceous atau hutan gunung]].


{{stub}}
'''Gunung Merbabu''' mempunyai kawasan [[hutan Dipterokarp Bukit]], [[hutan Dipterokarp Atas]], [[hutan Montane]], dan [[hutan Ericaceous|Hutan Ericaceous atau hutan gunung]].

Semakan pada 00:22, 21 Disember 2004

Gunung Merbabu merupakan sebuah gunung yang terdapat di pulau Jawa,Indonesia dan mempunyai ketinggian setinggi 2,050 meter. Gunung Merbabu mempunyai kawasan hutan Dipterokarp Bukit, hutan Dipterokarp Atas, hutan Montane, dan Hutan Ericaceous atau hutan gunung.


Jika anda melihat rencana yang menggunakan templat {{tunas}} ini, gantikanlah ia dengan templat tunas yang lebih spesifik.