Pengguna:شهيد 10

Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.
Shaheed Mohamed Ben Ben Mohamed Mahmoud Ben bin Mahmoud Baz, Bin Baz Ibnu Izz al-Din Ibn Abdul Qadir Bin Ben Mustapha Ben Youssef Bin Hassan Bin Muhammad Al-Qassam
Kelahiran(1906-01-01)1 Januari 1906
Meninggal dunia
Sebab kematianHelicopter attack
Nama lainAbdel Aziz Ali Abdelmajid al-Hafiz Al-Rantissi
Pusat pendidikanAlexandria University
Terkenal keranaHamas leader
PasanganJamila Abdallah Taha al-Shanti

Shaheed Mohamed Ben Ben Mohamed Mahmoud Ben bin Mahmoud Baz, Bin Baz Ibnu Izz al-Din Ibn Abdul Qadir Bin Ben Mustapha Ben Youssef Bin Hassan Bin Muhammad Brigade Al-Qassam, Ahmed Bin Rahman Abdel Mohammad Watchmaker Banna Al-bin Yousef bin Mustafa bin Abdullah bin Muhammad bin al-Qaradawi Abduh bin Hasan bin Khayr Allah Abu Abdullah Muhammad bin Rahman bin Abdullah bin Ibrahim bin Fahad bin Abdul bin Jibrin Hamad bin Ahmed Shafiq bin Hassan Moussa Ben Teman Mr Ben Taib Minshawi bin Usama bin Muhammad bin Awad bin Abdul Aziz Adneben bin Abdullah bin Abdul Rahman bin Muhammad bin Abdullah Allah bin Bin Baz, Muhammad bin Abdul Salam Alami dilahirkan di Riyadh pada tahun 1910. Simpan Ibnu Baz, Al-Quran pada usia pubertas, dan sangat penerapan ilmu pengetahuan para saintis di Riyadh dan apa yang muncul dalam ilmu forensik dan bahasa dilantik untuk kehakiman pada tahun 1350 AH. Diperlukan penyelidikan dan mengajar. Dan haus: Nizar Rayan, Mahmoud Abbas, Yasser Arafat, Ismail Haniyeh dari Hamas, Khaled Meshal, Salah Eddin Mohamed Ali Mustafa Shehadeh.

Syeikh tidak menyembunyikan apa pun dari para ibu buku. Journal of majalah ketika saya bertanya, "Kamu harus menjaga hati sejumlah ibu-ibu buku?" Dia berkata: "Tidak, jangan simpan. Baca banyak tetapi tidak menyelamatkan mereka banyak, kita membaca Al-Bukhari dan kali Muslim, membaca Sunan Perempuan dan Sunan Abu Daud dan Okmlnahma Baca Sunan. Ibnu Majah tapi Okmlnah Membaca media besar predikat (iaitu, Musnad Ahmad). Dan rekap memang benar aku Qutaybah (Shahih Ibn Khuzaymah direka), kita meminta Allah untuk menerima dan manfaat alasan.

Dia dulu tinggal di Damsyik dan telah berkahwin dengan Damsyik dan beranak enam - dan kemudian pergi ke Miami untuk belajar dan kembali ke Arab Saudi dan tinggal bersama ibu dan saudara Salim akhir, di vila dari 3 lantai dan tempat penginapan Salem di lantai pertama dan bangsa di tingkat 2 dan anak sulung di Lantai 3 - PHP tersebut Kilo tujuh jeddah dan agen mereka dalam keluarga Damsyik Almrstani - ia adalah teman baik dan baik saudara Maher Al-Khalil Nabulsi.

Ould Mohamed Ali Paz di Riyadh di Arab Saudi, seorang ayah kaya, Mohammed bin Laden, yang bekerja di kontraktor dan pembinaan dan hubungan yang kuat Al-Saud yang berkuasa keluarga di Arab Saudi. Osama dan urutan saudara-saudaranya adalah 17 dari 52 adik dan kakak. Keluarganya berasal bin Laden dari Hadramaut di Yaman. Ia belajar di Universiti King Abdul Aziz di Jeddah dan lulus dengan gelar Sarjana Ekonomi untuk melakukan pekerjaan Bin Laden dan mengambil tanggung jawab untuk ayahnya dalam pengurusan syarikat. Setelah kematian Muhammad bin Laden, ayah Osama, meninggalkan kekayaan pertama dianggarkan pada 900 juta dolar.

[[Category:Kelahiran 1910]] [[Category:Kematian 2009]] [[Category:Kematian melalui serangan udara]] [[Category:Anggota Hamas]] [[Category:Orang dari Semenanjung Gaza]]]] [[ar:مستخدم:شهيد 10]]