Grand Theft Auto: London 1969

Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.

Pek Misi Grand Theft Auto #1: London 1969 ialah pek pengembangan untuk permainan pengembaraan aksi 1997 Grand Theft Auto, dibangunkan oleh Rockstar Canada dan diterbitkan oleh Rockstar Games. Ia dikeluarkan untuk komputer peribadi (MS-DOS dan Windows) dan PlayStation pada April 1999. Pengembangan ini mematuhi mekanik permainan yang sama bagi permainan utama dan berlaku dalam versi rekaan London pada tahun 1960-an. Seperti dalam permainan utama, pemain memainkan peranan sebagai penjenayah yang bekerja untuk beberapa sindiket jenayah yang berpangkalan di London, dan melengkapkan tahap dengan mencapai skor yang ditetapkan, dalam persekitaran dunia terbuka yang membolehkan mereka melakukan apa sahaja yang mereka mahu bersama pekerjaan untuk dicapai. matlamat mereka.

Pek pengembangan itu mendapat ulasan bercampur-campur, tetapi memenangi Anugerah Hiburan Interaktif BAFTA 1999 dalam kategori "Bunyi".[1] Pengembangan perisian percuma kedua, Pek Misi Grand Theft Auto #2: London 1961, dikeluarkan secara eksklusif untuk komputer peribadi pada Julai 1999, bertepatan dengan keluaran permainan Grand Theft Auto di internet. Ia lebih pendek panjangnya, dan menampilkan peta dan aksara yang sama seperti London 1969, tetapi berlaku lapan tahun sebelum ini.

Rujukan[sunting | sunting sumber]

  1. ^ "Interactive | Sound in 1999". British Academy Film Awards. Diarkibkan daripada yang asal pada 8 May 2017. Dicapai pada 27 September 2015.