Pengguna:Zassmoon

Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.

SEJARAH PENUBUHAN AKAUN INSTAGRAM @zassmoon.

Akaun laman sosial @Zassmoon sudah tidak asing lagi di kalangan peminat cerita animasi asal negara Malaysia iaitu "EJEN ALI". Ejen Ali merupakan sebuah siri animasi Malaysia yang diterbitkan oleh Primeworks Studios bersama WAU Animation dan ditayangkan secara perdana di TV3 mulai 8 April 2016. Kebanyakan daripada peminat selalunya akan mencipta laman akaun "ejen" dari watak-watak yang ada di dalam siri animasi itu antaranya termasuklah akaun yang satu ini.

Sedikit maklumat berkenaan akaun @zassmoon : [TARIKH PENUBUHAN ] 25 DESEMBER 2019. [ BERKAITAN ] GAMBAR, VIDEO DAN PELBAGAI LAGI YANG BERKAITAN DENGAN SIRI EJEN ALI INI TERLEBIH-LEBIH LAGI BERKENAAN EJEN ZASS DAN EJEN MOON. [ ICON ] EJEN ZASS DAN EJEN MOON. [ SUMBER RUJUKAN ] @EJEN_ALI DAN PELBAGAI LAGI DIJADIKAN RUJUKAN.

Akaun @zassmoon ini dalam masa 194 hari daripada hari permulaan terciptanya akaun tersebut, akaun ini telah memperolehi 7.4 RIBU pengikut! Dan kami telah mendapatkan butiran yang bahawa beliau "admin akaun @zassmoon" akan sentiasa terbuka hati kepada semua peminatnya walaupun beliau bukan lah pemilik suara ejen Zass dan malah tidak ada langsung berkaitan dengan syarikat pencipta. "Zass bukannya sesiapa sebenarnya, Zass cuma nak cakap Zass juga sama seperti yang di luar sana iaitu hanya sebagai peminat siri Ejen Ali sahaja. Jadi zass tak layak sebenarnya mendapat penghargaan sebegini. Terima kasih semua yang telah menjayakan akaun yang tidak seberapa ini~" -admin @zassmoon.