Perbincangan pengguna:Yvonne8

Kandungan laman tidak disokong dalam bahasa lain.
Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.

Pelencongan[sunting sumber]

Terima kasih kerana menyumbang kepada Wikipedia. Lazimnya pelencongan yang merintasi ruang nama tidak dibuat kerana boleh mengelirukan para pembaca. Justeru saya telah menghapuskan pautan lencongan ke rencana yang anda sunting, Sistem brek cegah kunci untuk motosikal, dan membiarkannya berdiri sendiri dalam ruang nama utama tanpa pautan daripada ruang nama 'Wikipedia: '. Anda mungkin mahu membetulkan laman perbincangan rencana ini. Untuk panduan, lihat Wikipedia:ruang nama. Selamat menyunting. --Algazel (bincang) 12:16, 20 Disember 2013 (UTC)[balas]

Pelencongan kali ke-2[sunting sumber]

Sila berhenti daripada melakukan sebarang suntingan tidak bermakna pada Wikipedia. Suntingan anda lebih kelihatan seperti vandalisme dan telah dibalikkan atau dibuang. Jika anda ingin melakukan ujikaji, sila gunakan kotak pasir. Terima kasih.


Please refrain from making unconstructive edits to Wikipedia. Your edits appear to constitute vandalism and have been reverted or removed. If you would like to experiment, please use the sandbox. Thank you.


Anda sudah dinasihati oleh dua orang penyelia dan ini kali ketiga yang anda menerima nasihat daripada para penyelia. Sila berhati-hati apabila menyunting. Terima kasih.

--Algazel (bincang) 09:39, 22 Disember 2013 (UTC)[balas]


Terima kasih atas tunjuk ajar[sunting sumber]

Minta maaf sebab kurang mahir dengan wikipedia. Kita cuba delete tapi tertekan benda lagi. Terima kasih atas tunjuk ajar anda, saya akan cuba kotak pasir and cuba menyunting lagi.

Sila berikan tunjuk ajar.