Princess Prosecutor

Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.
Princess Prosecutor
FormatDrama Komedi dan Romantik
PenciptaSBS
Dibintangi oleh
Kim So-yeon
Park Si-Hoo
Lagu pembukaanGive Me, Nine Muses(bersama Seo In Young)
Lagu penutupGive Me, Nine Muses(bersama Seo In Young)
Negara asalTemplat:Country data Koera Selatan
Bilangan episod16 Episod
Penerbitan
Tempoh siaran60 minit
Penyiaran
Saluran asalSBS
Siaran asalMarch 31, 2010Mei 21, 2010
Kronologi
MengikutiObstetrics and Gynecology Doctors
Diikuti olehBad Guy

Princess adalah sebuah drama Korea Selatan disiarkan oleh Seoul Broadcasting System (SBS), yang berlangsung dari 31 Mac 2010 hingga 20 Mei 2010. Di Malaysia, drama ini ditayangkan di Animax(Astro) yang bermula pada 23 Febuari 2011.

Pelakon Utama[sunting | sunting sumber]

  1. Junior Jaksa, Kejaksaan Midland's. Puteri Ma CEO Dongbang Arsitektur [Timur].
  2. Kecantikan seperti seorang pelakon dan tubuh yang akan membuat menangis bintang filem! Lulus Ujian Bar di satu tembakan. Lulus dari Penyelidikan dan Lembaga Latihan Kehakiman dengan nilai atas. Membuat iri semua orang tua di Korea Selatan.
  3. Dibesarkan sebagai anak yang berharga dari sebuah keluarga kaya. Di bawah penyelenggaraan ibunya, ia belajar sebagai ibunya menyuruhnya, dan mendapat nilai bagus tanpa ada tujuan atau kebimbangan peribadi, akhirnya memasuki sebuah perguruan tinggi undang-undang. Dia memiliki IQ 168, ditambah kepekatan baik dan kemampuan menghafal.
  4. Hobinya adalah membeli-belah, penjagaan kulit, dan penyelenggaraan tubuh. Dia tahu kapan semua nama-jenama baru pusat keluar, dan jika ia melihat pakaian cantik atau aksesori, dia benar-benar harus membelinya. Pada satu titik, dia fikir memanggilnya adalah fashion dan dipindahkan ke Fashion Design, tetapi ayahnya menangkapnya, ia harus kembali ke undang-undang untuk mengelakkan diusir dari rumah.
  5. Antara dia kaya pendidikan dan menyewa sebagai jaksa, dia tidak pernah memiliki kesempatan untuk merasa takut atau altruistik, atau untuk pengalaman masyarakat. Sebuah bunga dalam rumah kaca.
  6. Dia memiliki keperibadian yang sederhana, langsung, dia lebih suka mati daripada melakukan sesuatu yang dia tidak mahu melakukan. #Dia tidak dapat berdiri tugas mengganggu, terutama jika mereka secara fizikal melelahkan.
  7. Jadi, bagaimana dia sebagai Jaksa Agung Republik Korea? Rasa tugas? Rasa keadilan? Apa itu? Baginya, kedudukannya hanyalah aset yang mencerminkan kedahsyatan, dan semua dia harus lakukan adalah menuntut kerana ia diajarkan.


  1. Kepala Jaksa, Haneul ["langit / atau Syurga"] Hukum Pejabat
  2. Memiliki biasa resume-lulus dari sebuah universiti Amerika, kemudian datang ke Korea untuk mengambil ujian dan menjadi peguam. #Menjalankan firma undang-undang "Haneul," yang luar rumah yang tidak boleh berurusan dengan realiti profesi undang-undang di Korea. Ada banyak rumor tentang asal-usulnya, tetapi tidak ada yang benar-benar tahu masa lalunya.

Sharp penampilan, gaya canggih. Sembarangan percaya diri dan tepat sombong. Tapi kadang-kadang, ia adalah sampah tunggakan, dan licik juga, tapi tidak begitu banyak orang membencinya untuk itu. main-main lucu-Nya dan tertawa adalah cap dagang nya! Dibutuhkan banyak membuatnya marah.

  1. Di luar, ia cemerlang dan adil ... tapi ia mempunyai sisi gelap mengerikan.
  2. Dia ulet, teliti, dan pandai membaca fikiran orang. Dia berhenti pada apa-apa untuk memenangi tuntutan undang-undang kliennya ', dan tidak di atas memerah orang-orang yang berhak menerimanya. Di sisi lain, ia lunak dan hangat terhadap underdog bersalah. Dia bertindak sebagai bantuan undang-undang atau peguam pro bono atas nama tak berdaya.
  3. Seorang lelaki yang keperibadiannya perubahan seperti bunglon. Hanya mengapa In-woo menyembunyikan-nya jati diri dan nongkrong di Hye-ri?
  1. Kepala Kejaksaan pejabat Ma Hye-ri's
  2. Tinggi dan tampan, orang ini menarik disebut "The Gregory Peck Dunia Jaksa Penuntut." Dia mampu, sejuk, sinis, dan kasar.
  3. Dia kehilangan isterinya untuk kanser 3 tahun yang lalu, dan mempunyai seorang puteri 7 tahun. Dia lebih trauma oleh kematian isterinya daripada satu akan berfikir. Sementara ia bekerja seperti orang gila di profesi kejaksaan, yang ia temukan menyenangkan kerana rasa panas mendidih-keadilan dan ghairah, isterinya menyokong dia tenang. Dia membiarkan penyakit itu untuk kemajuan terlalu banyak, dan dia tidak boleh berada di katil kematiannya.
  4. Th profesi jaksa, yang begitu kuat bahawa ia harus menyerahkan kehidupan peribadinya ... dalam hatinya, ia membawa penyesalan bahawa ia tidak boleh membiarkan orang lain melihat.
  5. Dia berterima kasih kepada Jaksa Jin dan ibunya untuk mengangkat putrinya selamat, tetapi dia tidak melihat perasaan Jin Jeong-seon untuk dia. Dia harta sebagai seorang rakan junior yang boleh dipercayai.
  6. Dia adalah berat dan dingin dengan Hye-ri, yang terlihat sangat mirip isterinya tetapi tidak bertindak seperti dirinya sama sekali. Namun, ia juga memahami Hye-ri yang, kurang semangat untuk pendakwaan, melayan itu hanya sebagai pekerjaan lain.
  7. Jadi, ketika semua orang menyerah pada Hye-ri, ia memberinya kesempatan. Ketika yang membuat jatuh Hye-ri untuk dia dan dia membuat wang muka, ia menolak. Tapi saat ia kos dia uncalculatingly, ada saatnya ketika ia menerima perasaan-perasaannya.
  8. Namun ... hubungan-nya lebih dalam dengan Hye-ri menjadi, menyesal semakin dia merasa tentang Jin Jeong-seon. Dan menonton Hye-ri menderita lebih daripada In-woo, ia belajar kebenaran bahawa ia tidak mampu memahami sebelum ...
  1. Hye-ri rakan senior
  2. Ma Hye-musuh alami ri's! Hot-berdarah jaksa yang hidup dengan keadilan dan mati oleh keadilan.
  3. Dia berjalan sekitar seolah-olah dia akan menyelamatkan dunia sendirian. Tanpa sepengetahuan dia, ini telah mendapat gelaran #"Elang Noona [kakak]" serta "Double Blade" - kerana memotong ucapannya seperti pisau.
  4. Dia menjadi seorang jaksa kerana ayahnya, setelah kehilangan semua wangnya untuk con, meninggal kerana gangguan saraf akibat marah. Kerana pekerjaannya, dia tidak pernah bermimpi tentang perkahwinan. Kadang-kadang, ketika korupsi di dunia jaksa datang ke #cahaya, atau perbuatan seorang jaksa sesama adalah terungkap, dia asap sendiri, minum seperti ikan.
  5. Tapi Ma Hye-ri, mempamerkan aroma kewanitaannya, datang di tempat kejadian. Seakan aura yang tidak cukup, dia menunjukkan hal-hal yang salah dengan penampilan Jeong-seon dan bahkan bercakap kembali?! Sebuah tiket satu-cara untuk senarai sasaran Jeong-seon's.
  6. Tidak perlu untuk pengalaman, bahawa hal yang harus dipecat segera! Menjadi jaksa ketika dia tidak di semua bahan jaksa ... Jeong-seon tidak akan menerima ini.
  7. Selain ... Hye-ri tanpa malu-malu membuat bergerak pada Yoon-joon Se, objek kasih sayang rahsia Jeong-seon, dan mencuri dia pergi sedikit demi sedikit ... seon Jeong-, yang tidak mempunyai pengalaman kencan, akan mati kerana Hye-ri .
  8. Semua dia lakukan adalah mengagumi Yoon Se-joon dari jauh. Dia tidak tahu apa yang harus dilakukan kecuali menunggu untuk menyembuhkan luka-lukanya. Dia setengah memaksa ibunya, dengan menggunakan ancaman dan permohonan, untuk bayi-duduk Yoon putri Bin, dan terlihat setelah Bin dgn hati-hati.
  9. Dia tidak layak di mengekspresikan emosi, serta kikuk, pemalu, dan naif menyedari norma-norma sosial. Bila akhirnya dia mampu mengungkapkan perasaannya terhadap Se-joon ...
  1. Umur 29. Pada teman-woo's. Peguam antarabangsa.
  2. Korea, namun diadopsi ke AS sebagai bayi. Memiliki daya tahan yang luar biasa dan keberanian dari harus hidup sebagai orang Asia dalam masyarakat Amerika. Met In-woo ketika ia datang untuk tinggal dengan ayah angkat dan berdaftar di sekolah menengah-nya.
  3. Hari itu dia tahu tentang In-woo patah hati, yang bahkan lebih dalam dari patah hati sendiri di atas ditinggalkan oleh orang tua biologi, ia menghulurkan tangannya kepadanya: "Aku akan adik anda ..." Jadi mereka menjadi seperti kakak dan adik, seperti keluarga. Ketika mereka masuk ke bertengkar dengan beberapa orang Mexico kerana masalah perkauman, mereka membela antara satu sama lain untuk kematian. Dia datang untuk mencintai In-woo, namun dia tidak mendedahkan itu kerana dia takut bahawa hal itu akan merosakkan ikatan mereka seperti saudara kandung.
  4. Ketika In-woo memutuskan untuk berangkat ke Korea untuk melakukan pekerjaan yang ia impikan sepanjang hidupnya, ia mengikuti In-woo untuk membantunya.

Pelakon Pembantu[sunting | sunting sumber]

Kim Sang-ho sebagai Na-seok Joong Jo Ik Jung / Yoo Geun sebagai Lee Min-seok Lee Seung-Hyeong sebagai Cha Myung-soo Lee Eun-hee sebagai Lee Jeong-im Choi Sung Ho sebagai Chae Ji-woon

Prosecutor Princess OST[sunting | sunting sumber]

Because of you/ 비스트(B2st) Fly High / 샤이니(SHINee) Give Me / 서인영 & 나인뮤지스 (徐仁英 & Nine Muses) 사랑해본 적 있나요 曾經愛過吧 / 김유경(Kim Yoo Kyung) Lost / AB에비뉴(한보라) AB avenue(Han Bo Ra) Goodbye My Princess? / 먼데이 키즈(Monday Kiz) Who Is / 그린카카오(GreenCacao) She Is A Princess / 오준성 Working Or Walking / 오준성 Blue Sky / 오준성 I Can Do It (검찰청 사람들 檢察廳人們) / 오준성 Amazoness / 오준성 Love Waltz (사랑일까 愛) / 오준성 Love Is You / 오준성 Burnning Heart / 오준성 기억하니 記得 / 오준성 Only For You / 오준성 Goodbye My Love / 오준성 Cooking Sunday / 오준성


Sinopsis[sunting | sunting sumber]

Ma Hye Ri adalah seorang perempuan dengan memori yang sangat baik dan kemampuan untuk fokus, yang membolehkannya untuk lulus peperiksaan dengan mudah. Walaupun bakat, dia lebih tertarik menjadi kerja keras modis dan tidak suka jadi dia masih jauh dari seorang jaksa yang ideal dan mempunyai keraguan tentang kesesuaian dia untuk pekerjaannya. Melalui konflik dia dengan rakan-rakan senior dan perjuangan dengan kes yang sukar, namun secara berperingkat Hye Ri matang menjadi seorang jaksa penuntut cemerlang dengan rasa tugas dan keadilan.


Rujukan[sunting | sunting sumber]