Templat:Uw-uhblock

Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.

Akaun anda telah disekat selama-lamanya kerana nama pengguna yang dipilih adalah pelanggaran jelas terhadap polisi nama pengguna kami  – itu jelas tidak senonoh, mengancam, menyerang atau menyamar sebagai orang lain, atau menunjukkan bahawa anda tidak bermaksud untuk memberi sumbangan positif kepada ensiklopedia (lihat polisi sekatan dan nama pengguna kami untuk maklumat lanjut).

Kami mengajak semua orang untuk menyumbang secara konstruktif dalam ensiklopedia kami, tetapi pengguna tidak dibenarkan menyunting dengan nama pengguna yang tidak sesuai dan kami tidak bertolak ansur dengan penyuntingan 'niat buruk' seperti pengacau/trolling atau tingkah laku mengganggu yang lain. Sekiranya anda fikir ada alasan yang baik mengapa ini tidak mewakili akaun anda, atau mengapa anda harus dibebaskan, anda dipersilakan mencabar sekatan ini – baca panduan mencabar sekatan kami tuntuk memahami lebih lanjut mengenai permintaan menyahsekatan, dan kemudian bubuh teks {{unblock-un|nama pengguna baharu|reason=sebab anda disini ~~~~}} di hujung bawah laman perbincangan anda.

Pendokumenan templat
Templat ini digunakan untuk memberitahu pengguna bahawa mereka telah disekat. Ia memberitahu mereka tentang sebab mereka disekat dan menerangkan langkah-langkah yang boleh diambil jika mereka ingin meneruskan penyuntingan.

Sila rujuk kepada indeks templat mesej sebelum menggunakan sebarang templat di halaman perbincangan pengguna untuk memberi amaran kepada pengguna. Menggunakan templat terbaik untuk tujuan anda boleh membantu mengurangkan kekeliruan daripada mesej yang anda hantar.

Catatan: Hanya penyelia boleh menyekat pengguna, menambah templat sekatan tidak bermakna disekat. Lihat RFAA untuk meminta pengguna disekat.