The Impossible Heir

Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.

The Impossible Heir ( Hangul로얄로더 ) ialah siri televisyen Korea Selatan akan datang yang ditulis oleh Choi Won, diarahkan oleh Min Yeon-hong, dan dibintangi oleh Lee Jae-wook, Lee Jun-young, dan Hong Su-zu. Ia adalah mengenai kisah watak yang cuba mengambil takhta konglomerat terbesar Korea. Ia akan disiarkan melalui penstriman Disney+ pada 28 Februari 2024. [1] [2]

The Impossible Heir
Juga dikenali sebagai
Royal Loader
GenreDendam
Drama
Dibangunkan oleh
The Walt Disney Company Korea
Ditulis olehChoi Won
PengarahMin Yeon-hong
Dibintangi oleh
Lee Jae-wook
Lee Jun-young
Hong Su-zu
Negara asalKorea Selatan Korea Selatan
BahasaKorea
Bilangan episodAkan dikemaskini
Penyiaran
Saluran asalDisney+
Siaran asal28 Februari 2024 (2024-02-28) – kini

Sinopsis[sunting | sunting sumber]

Kang In-ha (Lee Jun-young), yang meninggalkan kehidupannya dalam kemiskinan selepas mengetahui bahawa dia adalah anak luar nikah kepada pemilik konglomerat. Dijauhi oleh ahli keluarga barunya, In-ha meminta bantuan rakan zaman kanak-kanaknya Han Tae-oh (Lee Jae-wook) untuk membuat rancangan "untuk mengambil alih syarikat itu dan merebut tempat mereka di puncak masyarakat.

Pelakon[sunting | sunting sumber]

Pelakon Utama[sunting | sunting sumber]

  • Lee Jae-wook sebagai Han Tae-oh: anak kepada bapa pembunuh. Dia mempunyai personaliti berdarah dingin.[3]
  • Lee Jun-young sebagai Kang In-ha: anak luar nikah Kumpulan Kangoh.[3]
  • Hong Su-zu sebagai Na Hye-won: anak perempuan kepada pemungut hutang.

Rujukan[sunting | sunting sumber]

  1. ^ Kim Saet-byeol (January 30, 2024). "이재욱X이준영 '로얄로더', 2월 28일 공개…"마이너리거 이야기"" [Lee Jae-wook X Lee Jun-young's "Royal Lauder" Revealed on February 28th... "Minor Leaguer Story"] (dalam bahasa Korea). The Fact. Dicapai pada January 30, 2024.
  2. ^ Jang Da-hee (January 8, 2024). "이재욱X이준영 '로얄로더', 2월 디즈니+ 공개‥욕망의 질주 시작" [Lee Jae-wook X Lee Jun-young's "Royal Louder" Starts Disney+'s Open ‥ Desire in February] (dalam bahasa Korea). MBC Entertainment. Dicapai pada January 8, 2024.
  3. ^ a b Yoon Hyo-jeong (Januari 30, 2024). "이재욱·이준영, 배짱과 야망으로 야망으로 로 뭉 ' 2월 공개" (dalam bahasa Korea). News1. Dicapai pada Januari 30, 2024.