Wikipedia:WikiProjek Wanita/Jumlah pautan

Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.

Di bawah ini ialah seribu rencana teratas yang tidak wujud di Wikipedia Bahasa Melayu mengenai wanita yang memiliki rencana di laman Wikimedia lain dengan jumlah terbanyak.

  • Ingat bahawa meskipun Wikipedia bahasa lain memiliki rencana, ia tidak bermaksud orang itu memenuhi syarat kelayakan Wikipedia Bahasa Melayu!
  • Sebelum memulakan rencana baru, cari nama wanita itu di Wikipedia bahasa Melayu. Kadang-kadang nama tersebut ada sebagai lencongan ke rencana lain. Jika penyelidikan anda meyakinkan anda bahwa orang tersebut layak untuk memiliki rencananya di luar konteks dari rencana lain, anda boleh mengubah lencongan tersebut menjadi rencana sepenuhnya.
  • Jika pencarian anda tidak menemui sebuah rencana atau lencongan dengan nama wanita itu, klik pautan merah di bahagian atas dari hasil pencarian, dan sebuah halaman akan terbuka tempat anda dapat mencipta rencana baru dengan tajuk itu. Namun, jika terdapat kotak merah muda di bahagian atas, ia menunjukkan bahawa rencana itu telah dihapuskan sekali (atau beberapa kali) sebelum ini. Baca perbincangan penghapusan yang ada, dan perhatikan tarikh penghapusan. Pastikan anda memiliki sumber yang baik untuk mengatasi persoalan yang disampaikan sebelum mencipta rencana itu lagi.
  • Jika anda memutuskan untuk menulis sebuah rencana, gunakan halaman di Wikipedia lainnya untuk mencari sumber dan membantu anda menyusun strukturnya.

Tiada kesepakatan mengguna Templat:Wikidata list dalam rencana.