Beatrice Baudelaire

Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.
Beatrice Baudelaire
Fail:Beatricesnicket.jpg
Kemunculan pertama The Beatrice Letters, The End
Dicipta oleh Lemony Snicket (aka Daniel Handler)
Informasi
GelaranTiada
JantinaPerempuan
KeluargaViolet, Klaus, dan Sunny
SaudaraKit Snicket (ibu; mati)
Dewey Denouement (ayah; mati)
Violet Baudelaire (guardian)
Klaus Baudelaire (guardian)
Sunny Baudelaire (guardian)

Beatrice Baudelaire ialah nama bagi dua watak-watak fiksyen yang berbeza dari siri buku kanak-kanak, A Series of Unfortunate Events oleh Lemony Snicket. Satu daripada watak-watak ini adalah muda daripadanya.

Tamat merahsiakan bahawa Beatrice kedua yang muda, ialah anak perempuan Kit Snicket, yang mati selepas memberi kelahiran, dan kedua-dua Dewey Denouement, yang terbunuh di The Penultimate Peril, atau Count Olaf, who died in Tamat, menjadikannya yatim piatu. Bayi Beatrice yang diambil oleh yatim piatu Baudelaire, dan penggunaan nama akhir Baudelaire. Pada umur satu, "dia serupa dengan ibunya," menurut kepada bab terakhir Tamat.

Beatrice muda yang dinamakan setiap tradisi yang melibatkan menamakan bayi selepas kawan yang mati. Ini sebab Violet Baudelaire yang dinamakan - selepas lelaki ibunya. Sambungan terakhir dalam mendengar bayi mengatakan menyambung dengan bukti-buktu bahawa Lemony Snicket yang dalam sayangi dengan ibu Baudelaire.

Perkataan terakhir bagi Tamat ialah "Beatrice," dikatakan oleh baby Beatrice.

Dalam buku lampiran, The Beatrice Letters, Beatrice Baudelaire kedua adalah sekarang gadis berumur 10 tahun dalam pencarian Lemony Snicket dan yatim piatu Baudelaire, yang telah hilang. Gadis muda menulis Lemony Snicket beberapa pucuk surat memintanya untuk menjawab soalan-soalannya tentang yatim piatu Baudelaire. Dia menulis bahawa dia mesti sekurangnya dua belas, dan terdapat dua belas buku sebelum Tamat.)