Perbincangan pengguna:14.1.193.180

Kandungan laman tidak disokong dalam bahasa lain.
Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.

Terima kasih kerana mencuba Wikipedia. Percubaan anda berjaya dan telah diundurkan atau dihapuskan. Sila gunakan kotak pasir untuk sebarang percubaan yang anda kehendaki. Selain itu, anda boleh melihat laman pengenalan untuk mempelajari lebih lanjut bagaimana anda boleh menyumbang di ensiklopedia ini.


Thank you for editing in Wikipedia. Your edit has been successful and has been reverted or deleted. Please use the sandbox for test edits. You can also read the introduction page to learn about how you can contribute to this encyclopedia. Yosri (bincang) 04:53, 22 Februari 2014 (UTC)[balas]

Pencalonan Taman Ular dan Reptilia untuk dihapuskan[sunting sumber]

Satu perbincangan sedang berlaku sama ada rencana Taman Ular dan Reptilia adalah sesuai untuk dimasukkan dalam Wikipedia mengikut polisi dan panduan Wikipedia atau rencana ini semamangnya perlu dihapuskan.

Rencana sedang dibincangkan di Wikipedia:Permohonan memadam laman/Taman Ular dan Reptilia sehingga kata sepakat dicapai, dan sesiapa sahaja dialu-alukan untuk menyumbang kepada perbincangan. Pencalonan akan menjelaskan dasar-dasar dan garis panduan yang menjadi kebimbangan. Perbincangan tertumpu kepada bukti yang berkualiti tinggi dan dasar-dasar dan garis panduan kami.


Pengguna boleh menyunting rencana semasa perbincangan, termasuk untuk memperbaiki rencana untuk menangani kebimbangan yang dibangkitkan dalam perbincangan. Walau bagaimanapun, jangan buang notis rencana untuk penghapusan dari bahagian atas rencana. SNN95 09:57, 10 Julai 2014 (UTC)[balas]

Ini merupakan amaran terakhir anda. Jika anda terus melakukan vandalisme/laku musnah, anda mungkin disekat daripada menyunting tanpa sebarang notis lanjutan.


This is your last warning. The next time you vandalisme/laku musnah, you may be blocked from editing without further notice.


--Algazel (hubung) 05:46, 12 Ogos 2014 (UTC)[balas]

Jangan jadi macam saya, saya sekarang berubah[sunting sumber]

Hello orang dari = 8th Floor, One Oriental Place, No.1 Jalan Hang Lekiu, 50100 Kuala Lumpur, tolong jangan laku musnah di sini... 07:04, 4 April 2015 (UTC)