(Semua log)

Yang berikut ialah gabungan bagi semua log yang ada bagi Wikipedia. Anda boleh menapis senarai ini dengan memilih jenis log, nama pengguna (peka huruf besar), atau nama laman yang terjejas (juga peka huruf besar).

Log
  • 04:19, 27 Februari 2022 Amirul2711 bincang sumb. mencipta laman IPhone 12 Mini (Mencipta laman baru dengan kandungan 'iPhone 12 Mini by Afzan Valley Apabila Apple mengumumkan pengeluaran 12 Mini bersama-sama dengan iPhone 12, 12 Pro dan 12 Pro Max, ia adalah detik yang luar biasa untuk pencinta telefon kecil. Untuk masa yang lama, pengguna mahu Apple membuat iPhone yang benar-benar kecil dalam bentuk iPhone 5, 5S atau SE asal. Mini kelihatan dan terasa seperti iPhone 12, hanya lebih kecil. Seperti iPhone 12, ia datang dalam warna hitam berkilat, biru, hijau, merah at...')
  • 21:59, 17 Januari 2022 Amirul2711 bincang sumb. mencipta laman Afzan Valley: 5 Sebab Mengapa iOS Perlu Dikemaskini (Mencipta laman baru dengan kandungan '5 Sebab Mengapa Anda Perlu Mengemaskini iOS pada iPhone Anda Mengemas kini sistem pengendalian iPhone anda, iOS, mengambil masa dan ruang storan peranti anda. Paparan depan muka iPhone anda mungkin berubah selepas mengemas kini juga. Lebih mudah untuk mengetik kemudian dan mengabaikan kemas kini sebaliknya. Tetapi tahukah anda tentang betapa pentingnya mengemas kini iOS anda pada iPhone anda? Mari lihat beberapa sebab mengapa anda perlu mengemas kini...')
  • 21:46, 17 Januari 2022 Amirul2711 bincang sumb. mencipta laman Afzan Valley: E-SIM untuk iPhone (Mencipta laman baru dengan kandungan 'Untuk kali ini '''[https://www.afzanvalley.com/ Afzan Valley]''' akan menerangkan serba sedikit mengenai E-SIM. Penamaan "eSIM" adalah merujuk kepada 'embedded SIM' iaitu implementasi SIM tanpa memerlukan kad SIM fizikal yang tidak perlu menukar kepada kad SIM untuk menyambungkan rangkaian kepada syarikat telekomunikasi. Secara ringkas, eSIM atau "SIM maya" tidak lebih daripada kad SIM yang dimasukkan ke dalam peranti elektronik. Mereka dibuat dengan t...') Teg: Suntingan visual
  • 19:39, 17 Januari 2022 Amirul2711 bincang sumb. mencipta laman Apple Watch Series 7 AfzanValley (Mencipta laman baru dengan kandungan 'Apple Watch Series 7 merupakan produk baharu yang dikeluarkan oleh jenama Apple. Jam tangan terbaru ini mempunyai penambahbaikan yang ketara daripada generasi jam tangan sebelumnya. Bukan hanya mementingkan aspek kekemasan serta pilihan aksesori yang baharu, Apple Watch series 7 ini turut hadir dengan sistem pengecasan 33% lebih pantas dan aspek pemeliharaan pilihan kesihatan. Apple telah mengumumkan bahawa Apple Watch Series 7 menampilkan paparan Reti...')
  • 19:34, 17 Januari 2022 Amirul2711 bincang sumb. mencipta laman Perbincangan pengguna:Amirul2711 (Apple Watch Series 7: bahagian baru)
  • 17:30, 17 Januari 2022 Akaun pengguna Amirul2711 bincang sumb. telah dibuka secara automatik