Perbincangan:One Avenue Band

Kandungan laman tidak disokong dalam bahasa lain.
Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.

Penghapusan dilawan[sunting sumber]

Laman ini tidak patut dihapuskan dengan segera kerana... (mereka seorang penyanyi yang wujud kat malaysia. tak percaya cari kat youtube lagu KISAH ANTARA KITA) --Pahlawanrencana (bincang) 10:24, 20 Disember 2018 (UTC)[balas]

Sila masukkan sumber rujukan yang sah. Memang mereka penyanyi, tetapi mana bukti? Anda harus ingat, untuk menulis rencana kita haruslah bersikap neutral. Saya bersikap neutral dan mengikut polisi Wikipedia. Sekiranya sesebuah rencana berkenaan orang tiada rujukan, rencana itu layak dihapuskan, dan untuk pengetahuan anda, rencana yang menghubungkan rujukan dari blog persendirian adalah diharamkan. Jadi ia akan dibuang serta merta. Terima kasih. CyberTroopers ( بينچڠ/سومبڠن) Khamis, 02 Mei 2024 22:38:18 (UTC)

Penghapusan dilawan[sunting sumber]

PENAT2 AKU BUAT ARTIKEL NI KAU NAK BUANG CARILAH KAT GOOGLE SAPE ONE AVENUE BAND NI BIJAK PANDAI– komentar Wikipedia:Tandatangan oleh Pahlawanrencana (bs)..

Anda tidak boleh mencipta rencana sesuka hati di Wikipedia. Anda boleh berbuat sedemikian di laman projek lain. Oleh sebab itu, sebelum anda membuat apa-apa rencana, biasakan diri dengan menyunting terlebih dahulu dan hadam polisi-polisi serta garis panduan di Wikipedia. Jangan marah kerana ini adalah proses pembelajaran. Maaf, anda letih atau tidak ketika mencipta rencana itu bukan masalah saya kerana selagi tidak menepati garis panduan, rencana itu tidak layak berada di Wikipedia. CyberTroopers ( بينچڠ/سومبڠن) Khamis, 02 Mei 2024 22:38:18 (UTC)
Jika anda masukkam rujukan yang sah, saya akan batalkan teg. Jangan sesuka hati anda membuangnya kerana itu adalah tindakan yang tidak wajar. CyberTroopers ( بينچڠ/سومبڠن) Khamis, 02 Mei 2024 22:38:18 (UTC)