Wikipedia:WikiProjek COVID-19/Kandungan yang diiktiraf

Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.
UtamaPerbincanganPasukan petugasMaklumanBeritaPetuaSumberSenarai sumberTopik tiadaRondaPenilaianPortal

Rencana pilihan mewakili yang terbaik dari apa yang ditawarkan oleh Wikipedia. Ia adalah rencana, gambar, dan sumbangan lain yang memperlihatkan hasil yang baik dari usaha kolaborasi yang mendorong Wikipedia. Semua kandungan "dipaparkan" menjalani proses kajian semula yang menyeluruh untuk memastikan bahawa ia memenuhi piawaian tertinggi dan dapat menjadi contoh tujuan akhir kita. Sesebuah "rencana pilihan" atau "senarai" ditunjukkan oleh simbol (Rencana pilihan) di penjuru kanan sebelah atas halaman. "Rencana baik" adalah yang dianggap berkualiti tinggi, setelah mengalami proses kajian semula serupa untuk memenuhi kriteria rencana baik, tetapi belum mencapai piawaian rencana pilihan. Simbol (Rencana baik) di sudut kanan atas halaman menunjukkan status "rencana baik".

Berikut adalah senarai automatik kandungan projek yang diiktiraf. Ini termasuk kandungan dan pencalonan RP dan RB yang lalu dan terkini bersama kandungan rencana, gambar, "Hal semasa", dan "Tahukah Anda .." yang terpapar di laman utama kami.

Sejak 9 April 2024, terdapat &&&&&&&&&&&&&&00.&&&&&00 kandungan pilihan dan &&&&&&&&&&&&&&00.&&&&&00 item kandungan baik dalam skop WikiProjek COVID-19. Ini membentuk 0% dari semua kandungan yang diketengahkan dan 0% dari semua rencana baik.

Former featured article Bekas rencana pilihan[sunting sumber]

Rencana baik Rencana baik[sunting sumber]

Tahukah anda? Rencana Tahukah Anda?[sunting sumber]

Jumlah halaman dalam kandungan ini ialah 0

Gambar pilihan Gambar pilihan[sunting sumber]

Jumlah halaman dalam kandungan ini ialah 2

Good article nominee Pencalonan rencana baik[sunting sumber]

Jumlah halaman dalam kandungan ini ialah 0

Rencana Hal Semasa[sunting sumber]

Jumlah halaman dalam kandungan ini ialah 0

Halaman utama rencana pilihan[sunting sumber]

Jumlah halaman dalam kandungan ini ialah 1