KLIK

Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.
KLIK
GenreDrama, Komedi
Dibintangi oleh
Ariel Zafril
Erin Malek
Aren Yunus
Sashwin Raj
Fiffy Natasya
Wawa Zainal
Jorrin[1]
Bilangan musim2
Bilangan episod13[1]
Penyiaran
Saluran asalAstro Ceria
Siaran asal9 Januari 20?? (20??-01-09) – 20??

Klik ialah sebuah drama yang disiarkan di Astro Ceria. Drama ini mengisahkan tentang aksi remaja-remaja di sekolah.....[1]

Watak[sunting | sunting sumber]

Redwan - Redwan adalah budak nakal yang pintar.Kawan baiknya adalah Aizat dan Karthik.Dia mempunyai buah hati iaitu Elisya.Dia selalu mengusik orang. Dia Adalah Musuh Ketak Kepada Aqil.

Elisya - Elisya adalah murid baru yang baru pulang dari luar negara.Dia wanita yang bijak dan cantik. Dan dia ada kesilapan kecil yang susah. Dia ada buah hati iaitu Redwan.Kawan baiknya adalah Alia.

Aizat - Aizat adalah seorang juru gambar.Dia selalu memakai kamera.Kawan baiknya adalah Redwan dan Karthik. Dia Telah Di Turunkan Kerana gagal peperiksaan.

Amanda - Amanda adalah diva gedik.Dia adalah ketua kumpulan sorak.Sepupunya adalah Lisa Surihani.Kawan baiknya adalah Eve.

Alia - Alia adalah wartawan sekolah dan Dia Juga Seorang Wanita Sangat Bijak.Kawan baiknya adalah Elisya.

Eve - Eve seorang yang menjaga kebersihan. Kawan baiknya adalah Amanda. Dia adalah wanita yang cantik dan pintar. ayahnya seorang penerbit terkenal sehinggalah kepada siri perkhemahan yang dahsyat

Karthik - Dia seorang Ketua pengawas di sekolah. Dan seorang yang tegas. Dan juga dia suka ikut berdisiplin dan peraturan.

Amir - Dia adalah pengawas yang poyo. . Dia terlalu mengikut peraturan sekolah dan berdisiplin.

Nadia - dia membuatkan keadaan huru hara dan dia pula seorang tampak lembut dan comel pada luarannya tetapi rupa-rupanya di sebalik semua itu, Dia sangat garang dan ganas. dia rapat dengan Alia.

Aqil - dia membuatkan keadaan huru hara. dia L yang bersikap lurus dan terlebih ceria merasakan dirinya perlu bergaul dengan kawan-kawan barunya. Dia adalah Musuh Ketaknya Iaitu Redwan.

Herman - seorang pelajar pertukaran yang cemerlang di sekolah lamanya dan Dia seorang ceria. Misi Dia hanya satu, dia nak jadi nombor satu.

Rujukan[sunting | sunting sumber]

  1. ^ a b c "Klik Musim Kedua Temui Penonton". 2011-11-30. Diarkibkan daripada yang asal pada 2018-10-10.

Pautan luar[sunting | sunting sumber]