(Semua log)

Yang berikut ialah gabungan bagi semua log yang ada bagi Wikipedia. Anda boleh menapis senarai ini dengan memilih jenis log, nama pengguna (peka huruf besar), atau nama laman yang terjejas (juga peka huruf besar).

Log
  • 14:17, 20 Julai 2022 Mizanah bincang sumb. mencipta laman Ozouni (Mencipta laman baru dengan kandungan 'Ozouni (お雑煮)adalah makanan tradisional yang dihidangkan pada tahun baru di Jepun bersama Oseci. (おせち pelbagai makanan yang dihidangkan pada tahun baharu) Ozouni juga merupalan sejenis sup yang dimasak dengan Moci (餅 kek nasi), sayur, daging dan ditambah rasa kicap atau Miso (味噌 pes penapaian terdiri daripada kacang soya). Daerah dan keluarga yang berbeza akan memasak ozouni dengan cara berlainan. Kepelbagaian cara penyediaan dan ra...') Teg: Suntingan visual: Ditukar
  • 01:20, 7 Julai 2022 Mizanah bincang sumb. mencipta laman Omikuji (Mencipta laman baru dengan kandungan 'Omikuji adalah sejenis kertas untuk meramalkan nasib masa depan yang diamalkan oleh masyarakat Jepun. Omikuji boleh dibeli di tokong Buddha dan kuil Shinto. Harganya lebih kurang 100 yen (lebih kurang RM3). Kebiasaannya, omikuji terletak dilipat dan dimasukkan ke dalam kotak. /Users/minamo/Desktop/4376096_s.jpg Apabila omikuji dicabut, pilih satu omikuji daripada banyak omikuji yang terletak dalam satu kotak tanpa dilihat isinya. Selepas seseorang m...')
  • 16:58, 29 Jun 2022 Mizanah bincang sumb. mencipta laman Pengguna:Mizanah/Kotak pasir (Mencipta laman baru dengan kandungan '{{kotak pasir peribadi}} <!-- Sunting dibawah ini! -->Omikuji')
  • 12:59, 8 Jun 2022 Mizanah bincang sumb. mencipta laman Wikipedia:Penciptaan rencana bestari/Sources (Mencipta laman baru dengan kandungan 'Omikuji Omikuji adalah sejenis kertas untuk meramalkan nasib masa depan yang diamalkan oleh masyarakat Jepun. Omikuji boleh dibeli di tokong Buddha dan kuil Shinto. Harganya lebih kurang 100 yen (lebih kurang RM3). Kebiasaannya, omikuji terletak dilipat dan dimasukkan ke dalam kotak. Apabila omikuji dicabut, pilih satu omikuji daripada banyak omikuji yang terletak dalam satu kotak tanpa dilihat isinya. Selepas seseorang memilih omikuji, dia perlu m...')
  • 01:21, 14 April 2022 Akaun pengguna Mizanah bincang sumb. telah dibuka