Pergi ke kandungan

Perbincangan pengguna:PeaceSeekers

Kandungan laman tidak disokong dalam bahasa lain.
Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.
Archive Arkib
  1. 2017–2021
  2. 2022
  3. 2023

Pulihkan rencana[sunting sumber]

Peace, boleh tak kau pulihkan balik Penyanyi Lelaki Popular (ABPBH) dan Penyanyi Lelaki Popular (ABPBH) yang kau hapuskan hari ini. Aku tak nampak pun kedua-duanya adalah laman tergantung. Elok kalau ia dikemas kini daripada menghapuskannya. 175.141.190.228 07:51, 1 Januari 2024 (UTC)[balas]

Mohon perlindungan untuk rencana The Gadys[sunting sumber]

Boleh tak saudara melindungi rencana The Gadys selama tidak terbatas kerana ia sering divandal oleh IP nakal yang membuang beberapa maklumat penting dalam artikel ini. Dah dipulihkan semula maklumat tersebut, namun IP nakal membuangnya juga. Terima kasih. 180.73.176.125 05:02, 15 Januari 2024 (UTC)[balas]

Setakat yang saya lihat, hanya satu vandalisme saja dilaporkan selepas tempoh perlindungan tamat. Jadi, buat sekarang, saya tak lindung balik rencana tu, tetapi saya akan perhatikan kalau masalah berlanjutan. Terima kasih! PEACE SΞΞKΞRS [Bincang] 12:42, 15 Januari 2024 (UTC)[balas]

Pulihkan rencana[sunting sumber]

Kenapa laman @Puteri Budipati Ratnasuri Singgara dipadamkan? Bagaimana dengan laman Loro Kidul? Puteri Gunung Ledang dan sebagainya? Raja ini telah bermuzakarah dengan beberapa orang ustaz ya dan ada yang diupload ke dalam youtube. Tolong pulihkan kembali. Mohammad Hafiez (bincang) 04:52, 30 Januari 2024 (UTC)[balas]

Thank you for being a medical contributors![sunting sumber]

The 2023 Cure Award
In 2023 you were one of the top medical editors in your language. Thank you from Wiki Project Med for helping bring free, complete, accurate, up-to-date health information to the public. We really appreciate you and the vital work you do!

Wiki Project Med Foundation is a thematic organization whose mission is to improve our health content. Consider joining for 2024, there are no associated costs.

Additionally one of our primary efforts revolves around translation of health content. We invite you to try our new workflow if you have not already. Our dashboard automatically collects statistics of your efforts and we are working on tools to automatically improve formating.

Thanks again :-) -- Doc James along with the rest of the team at Wiki Project Med Foundation 22:25, 3 Februari 2024 (UTC)[balas]

You're welcome! Glad to meet you back in Wikimania the other day! Hope to see you again. PEACE SΞΞKΞRS [Bincang] 00:10, 4 Februari 2024 (UTC)[balas]

@PeaceSeekers Tolong Padam Lateng, Lateng, Banyuwangi karena Kesalahan dalam penulisan artikel, yang benar Lateng, Banyuwangi, Banyuwangi, karena tadi saya menulisnya dg tergesa-gesa Habar Tapin (bincang) 02:46, 8 Februari 2024 (UTC)[balas]

Sudah dipadam. PEACE SΞΞKΞRS [Bincang] 02:59, 8 Februari 2024 (UTC)[balas]

@PeaceSeekers, tolong sekat Asraf Sinker daripada penyuntingan Wikipedia kerana mempunyai nama yang serupa dengan allahyarham Ashraf Sinclair serta membikin suntingan laku musnah di laman Perbincangan pengguna:Ariandi Lie macam ni: Khas:Diff/6107425... Terima kasih...... 36.76.3.6 02:53, 16 Februari 2024 (UTC)[balas]

Saya rasa soalan yang diajukan ialah soalan yang betul dan tidak patut dikira sebagai vandalisme. Berkenaan nama pengguna pula, tidak begitu menjadi masalah selagi tidak betul-betul padan dengan nama selebriti dsb. Untuk sekarang, rasanya tidak perlu apa-apa tindakan. Harap maklum dan terima kasih! PEACE SΞΞKΞRS [Bincang] 03:04, 16 Februari 2024 (UTC)[balas]

Mengapa padam rencana Haizan Runsah[sunting sumber]

Mengapa sekat rencana Haizan Runsah

Ada apa-apa yang perlu diperbaiki Haizanrunsah (bincang) 14:22, 16 Februari 2024 (UTC)[balas]

Vandalisme Lisleabram a.d.s Pndirbjn a.d.s Selesaa a.d.s Eiskrahablo[sunting sumber]

Lisleabram adalah akaun boneka Eiskrahablo sepertimana Pndirbjn dan Selesaa, semua pelencongan pengguna ini kepada istilah yang salah atau tidak wujud dalam bahasa Melayu adalah modus operandi dia untuk mencemarkan Wikipedia Bahasa Melayu kerana Eiskrahablo berasal dari Indonesia yang tidak kurang banyak sentimen anti-Melayunya berdendam dengan Malaysia. Semua pelencongan dilakukan "Lisleabram" wajib direvert-kan, terima kasih.

awanama 13:06, 16 Februari 2024 (UTC)[balas]

Sudah disekat. PEACE SΞΞKΞRS [Bincang] 15:34, 16 Februari 2024 (UTC)[balas]

Encik @PeaceSeekers, tolong padamkan laman lencongan Orang Melayu di Singapura kerana KPS U8. Terima kasih. 202.67.47.3 05:59, 20 Februari 2024 (UTC)[balas]

Sudah dipadam. PEACE SΞΞKΞRS [Bincang] 06:53, 20 Februari 2024 (UTC)[balas]

Vandalism. sorry for English. ZhuofanWu (bincang) 13:49, 23 Februari 2024 (UTC)[balas]

No need to worry about the language barrier. I'd blocked the account. Thanks! PEACE SΞΞKΞRS [Bincang] 14:50, 23 Februari 2024 (UTC)[balas]

Please revision delete all revisions of Perang Dunia Ketiga from [1] to [2] as they contain copyright violations of multiple copyrighted sources (it'd take me forever to list them all out, but here are some: [3], [4], [5]). Apologies for English. Matrix (bincang) 11:58, 25 Februari 2024 (UTC)[balas]

Thanks! It has been removed. PEACE SΞΞKΞRS [Bincang] 12:45, 25 Februari 2024 (UTC)[balas]

Fitnah mengenai laman Hasdie Hasnan di katakan Spam.[sunting sumber]

Artikel mengenai Laman Hasdie Hasnan Adalah benar, saya telah meneliti kesemua social media, google, news dan sebagainya. Anda berterusan menghapus lama tersebut, saya akan membuat tindakan yang sewajarnya kepada pihak berkuasa mengenai tindakan awak yang tidak sewajarnya terus menerus menghapus laman Sahih tanpa usul periksa, anda akan menunggu jawapannya. Terima Kasih. 61.6.232.247 05:52, 14 Mac 2024 (UTC)[balas]

Salah laku musnah[sunting sumber]

Hai @PeaceSeeekers, saya berharap anda dapat mengunci suntingan pada halaman Ruhainies kerana terlalu banyak salah laku musnah dilakukan oleh pengguna IP nakal. Semoga perkara ini dapat dipetimbangkan. Terima kasih. Mohzaidin18 (bincang) 07:14, 5 April 2024 (UTC)[balas]

Mohon perlindungan[sunting sumber]

Bolehkah awak melindungi rencana Syamsul Yusof, Haqiem Rusli, Nabila Razali dan Eza Edmond daripada divandal oleh IP yang menukar tarikh lahir mereka semua. Harap tindakan segera diambil sebelum keadaan menjadi parah. Terima kasih. 175.141.28.204 02:40, 26 April 2024 (UTC)[balas]

Sudah dilindung buat sementara waktu. IP vandal pula disekat buat sekarang. Terima kasih! PEACE SΞΞKΞRS [Bincang] 03:03, 26 April 2024 (UTC)[balas]

Reminder to vote now to select members of the first U4C[sunting sumber]

You can find this message translated into additional languages on Meta-wiki. Please help translate to your language

Dear Wikimedian,

You are receiving this message because you previously participated in the UCoC process.

This is a reminder that the voting period for the Universal Code of Conduct Coordinating Committee (U4C) ends on May 9, 2024. Read the information on the voting page on Meta-wiki to learn more about voting and voter eligibility.

The Universal Code of Conduct Coordinating Committee (U4C) is a global group dedicated to providing an equitable and consistent implementation of the UCoC. Community members were invited to submit their applications for the U4C. For more information and the responsibilities of the U4C, please review the U4C Charter.

Please share this message with members of your community so they can participate as well.

On behalf of the UCoC project team,

RamzyM (WMF) 22:53, 2 Mei 2024 (UTC)[balas]

[PENTING] Pengundian perlucutan hak penyelia[sunting sumber]

Salam sejahtera ahli Wikipedia sekalian. Saya ingin menjemput anda untuk memberi undi sama ada menyokong atau menentang perlucutan 7 orang penyelia (termasuk 3 birokrat) oleh sebab ketidakaktifan mereka di sini dalam tempoh 3 bulan terakhir iaitu:

  1. Pengguna:Ricky250 (laman pengundian)
  2. Pengguna:Rachun Dunia (laman pengundian)
  3. Pengguna:SNN95 (laman pengundian)
  4. Pengguna:Irfanshaharuddin (laman pengundian)
  5. Pengguna:Aurora (laman pengundian)
  6. Pengguna:Zamwan (laman pengundian)
  7. Pengguna:Yosri (laman pengundian)

Terima kasih kerana meluangkan masa untuk mengundi. Teruskan menyumbang di Wikipedia, semoga ia terus berkembang.

Nyahpadam[sunting sumber]

Hello! PeaceSeekers, Sila muat kembali Laman Lembah Jackson sewaktu rencana itu dipadam ia sedang diterjemah ke bahasa melayu!!! Terima kasih!

@175.139.207.127: Sudah dinyahpadam ... akan tetapi, memang tak digalakkan untuk terus saja tampalkan rencana bahasa asing sepenuhnya sahaja, melainkan anda terjemahkan sedikit daripadanya dahulu. Saya berikan anda masa untuk terjemahkan; kalau tak, akan dipadam semula. PEACE SΞΞKΞRS [Bincang] 03:30, 3 Julai 2024 (UTC)[balas]

Hello! Sila jangan terburu-buru untuk memadam laman. Tampalan itu hanya sebagai placemarker sahaja sebelum artikel itu diterjemah. Sila lihat Lembah Jackson sekarang! Kalau boleh sebagai penyelia harap tidak hanya mahu serkap jarang memadam tanpa melihat masa artikel di cipta. Dan jika boleh harap hantar mesej untuk bincang dengan ahli wikipedia yang menyunting agar keputusan tidak dibuat sewenang-wenangnya. Terima kasih dan selamat menyunting.

@175.139.207.127: Lain kali, anda boleh letakkan teg {{under construction}} di atas rencana ketika terjemah untuk menunjukkan anda sedang mengerjakan rencana tersebut sebagai pemberitahuan. Terima kasih, dan selamat menyunting juga. PEACE SΞΞKΞRS [Bincang] 05:07, 3 Julai 2024 (UTC)[balas]

Hello, encik @PeaceSeekers... Tolong padamkan laman lencongan Pengguna:Anstrong Ahami kerana KPS U8 dan KPS U2. Terima kasih. 202.67.47.18 08:32, 12 Julai 2024 (UTC)[balas]

Sudah dipadam. PEACE SΞΞKΞRS [Bincang] 10:37, 12 Julai 2024 (UTC)[balas]

Hello, encik @PeaceSeekers... Tolong padamkan laman Templat:Kathamen/styles.css kerana KPS U5. Terima kasih. 202.67.47.25 12:21, 12 Julai 2024 (UTC)[balas]

Sudah dipadam. PEACE SΞΞKΞRS [Bincang] 12:58, 12 Julai 2024 (UTC)[balas]

Pemadaman laman lencongan Buah Melaka(Kuih)[sunting sumber]

Hello, encik @PeaceSeekers... Tolong padamkan laman lencongan Buah Melaka(Kuih) kerana KPS U8. Terima kasih. 223.255.224.103 12:29, 16 Julai 2024 (UTC)[balas]

Sudah dipadam. PEACE SΞΞKΞRS [Bincang] 12:39, 16 Julai 2024 (UTC)[balas]