Perbincangan pengguna:Che goldenarm

Kandungan laman tidak disokong dalam bahasa lain.
Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.


Assalamualaikum dan salam sejahtera, Che goldenarm, dan Selamat datang ke Wikipedia!

Sila ingat untuk tandatangan nama anda di laman perbincangan dengan menekan atau atau dengan menaip empat tilde (~~~~); ini secara automatik akan menghasilkan nama pengguna anda dan tarikh. Juga, sila melakukan yang terbaik dengan sentiasa mengisi menyunting bidang ringkasan. Berikut adalah beberapa pautan berguna untuk memudahkan penglibatan anda.

Aplikasi

Selamat menyumbang! Apli kasi 16:46, 2 Ogos 2013 (UTC)[balas]

Bermula dengan
Menyunting rencana
Mendapatkan bantuan
Bagaimana anda boleh membantu

Terima kasih kerana mencuba laman Zulkarnain‎ di Wikipedia. Percubaan anda berjaya dan telah diundurkan atau dihapuskan. Sila gunakan kotak pasir untuk sebarang percubaan yang anda kehendaki. Selain itu, anda boleh melihat laman pengenalan untuk mempelajari lebih lanjut bagaimana anda boleh menyumbang di ensiklopedia ini. Yosri (bincang) 17:04, 2 Ogos 2013 (UTC)[balas]

Ini merupakan amaran terakhir anda. Jika anda terus melakukan vandalisme/laku musnah, anda mungkin disekat daripada menyunting tanpa sebarang notis lanjutan.


This is your last warning. The next time you vandalisme/laku musnah, you may be blocked from editing without further notice.

Yosri (bincang) 17:15, 2 Ogos 2013 (UTC)[balas]