Perbincangan pengguna:Kenta

Kandungan laman tidak disokong dalam bahasa lain.
Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.

Salam sejahtera

Saya tinggal di Kuala Lumpur dan amat meminati seni beladiri. Saya berhasrat untuk sama-sama berkongsi ilmu pengetahuan melalui wikipedia ini.

Terima kasih.

Selamat Datang[sunting sumber]

Hai!
Selamat datang Kenta, Anda seperti telah biasa menggunakan wiki. Selamat menyumbang kepada Wiki Bahasa Melayu. Wiki ini memang kekurangan penyumbang, segala sumbangan anda adalah amat dihargai. Aurora 13:48, 9 Dis 2004 (UTC)

Hai Kenta,
Saya amat gembira saudara mendaftar sebagai pengguna. Wikipedia bahasa Melayu ditubuhkan dengan matlamat menyediakan maklumat yang terperinci mengenai semua perkara dalam bahasa Melayu. Semoga lebih ramai penyumbang akan tampil kehadapan untuk membina pengkalan maklumat bahasa Melayu ini.Yosri 14:21, 9 Dis 2004 (UTC)

Hello Kenta, Semoga anda terus menyumbang kepada Wikipedia bahasa Melayu. Gembira melihat anda di sini! Dekoelie 00:27, 10 Dis 2004 (UTC)

Mohon tunjuk ajar[sunting sumber]

Salam perkenalan.

saya sebenarnya baru saja terjumpa dengan wikipedia ini walaupun saya ada mendengar/membaca mengenainya sebelum ini. segala tegruan dan pandangan saya dahului dengan ribuan terima kasih.

Syabas kerana banyak menyumbang rencana beladiri. Mungkin anda boleh menyumbang rencana dan gambar senjata traditional sekali. Yosri 04:43, 3 Oktober 2006 (UTC)[balas]

rencana & gambar senjata tradisional[sunting sumber]

Buat masa ini saya bercadang untuk menumpukan pada rencana silat. Inshaallah lepas tu saya akan ikuti dengan senjata tradisional.

Aliran silat[sunting sumber]

Anda mungkin ingin merujuk kepada pautan di bawah:-

Yosri 01:04, 1 November 2006 (UTC)[balas]

Satu perbincangan sedang berlaku sama ada rencana Silat Kegayungan Acheh Helang Putih adalah sesuai untuk dimasukkan dalam Wikipedia mengikut polisi dan panduan Wikipedia atau rencana ini semamangnya perlu dihapuskan.

Rencana sedang dibincangkan di Wikipedia:Permohonan memadam laman/Silat Kegayungan Acheh Helang Putih sehingga kata sepakat dicapai, dan sesiapa sahaja dialu-alukan untuk menyumbang kepada perbincangan. Pencalonan akan menjelaskan dasar-dasar dan garis panduan yang menjadi kebimbangan. Perbincangan tertumpu kepada bukti yang berkualiti tinggi dan dasar-dasar dan garis panduan kami.


Pengguna boleh menyunting rencana semasa perbincangan, termasuk untuk memperbaiki rencana untuk menangani kebimbangan yang dibangkitkan dalam perbincangan. Walau bagaimanapun, jangan buang notis rencana untuk penghapusan dari bahagian atas rencana. SNN95 14:51, 8 Mac 2017 (UTC)[balas]

Pencalonan Silat Helang untuk dihapuskan[sunting sumber]

Satu perbincangan sedang berlaku sama ada rencana Silat Helang adalah sesuai untuk dimasukkan dalam Wikipedia mengikut polisi dan panduan Wikipedia atau rencana ini semamangnya perlu dihapuskan.

Rencana sedang dibincangkan di Wikipedia:Permohonan memadam laman/Silat Helang sehingga kata sepakat dicapai, dan sesiapa sahaja dialu-alukan untuk menyumbang kepada perbincangan. Pencalonan akan menjelaskan dasar-dasar dan garis panduan yang menjadi kebimbangan. Perbincangan tertumpu kepada bukti yang berkualiti tinggi dan dasar-dasar dan garis panduan kami.


Pengguna boleh menyunting rencana semasa perbincangan, termasuk untuk memperbaiki rencana untuk menangani kebimbangan yang dibangkitkan dalam perbincangan. Walau bagaimanapun, jangan buang notis rencana untuk penghapusan dari bahagian atas rencana. SNN95 15:03, 8 Mac 2017 (UTC)[balas]

Jika ini adalah rencana pertama yang anda mencipta, anda mungkin mahu membaca panduan untuk mencipta rencana pertama anda.

Pertimbanglah juga penggunaan Bestari Rencana untuk membantu anda mencipta rencana.

Helo, dan selamat datang ke Wikipedia. Ini adalah sebuah notis untuk memberitahu anda bahawa laman yang anda mencipta telah diteg sebagai sebuah laman cubaan di bawah bahagian U2 kriteria untuk penghapusan segera dan telah atau tidak lama lagi akan dihapuskan. Sila gunakan kotak pasir untuk apa-apa cubaan lain anda mahu membuat. Rujuk kepada laman selamat datang jika anda mahu mempelajari lebih banyak tentang menyumbang ke ensiklopedia kami.

Jika anda merasakan laman ini tidak patut dihapuskan atas sebab ini, anda boleh melawankan pencalonan dengan melawati laman tersebut dan mengeklik butang berlabel "Lawankan penghapusan segera ini". Ini akan memberikan anda peluang untuk menjelaskan mengapa anda percaya laman tersebut tidak patut dihapuskan. Walau bagaimanapun, notakan bahawa selepas sesebuah laman telah ditandakan untuk penghapusan segera, ia boleh dikeluarkan dengan serta merta. Sila jangan keluarkan teg penghapusan segera dari laman itu sendiri, tetapi jangan teragak-agak untuk menambah maklumat yang selaras dengan dasar dan garis panduan Wikipedia. Jika laman tersebut telah dihapuskan, dan anda ingin mendapatkan semula bahan yang dipadam untuk rujukan atau perbaikan masa depan, sila menghubungi penyelia yang menghapuskkannya, atau jika anda sudah berbuat demikian, anda boleh meletakkan permohonan di sini. Alexander Iskandar (bincang) 12:56, 26 Oktober 2017 (UTC)[balas]