Perbincangan:Cicak-Man

Kandungan laman tidak disokong dalam bahasa lain.
Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.
Featured articleCicak-Man is a featured article; it (or a previous version of it) has been identified as one of the best articles produced by the Wikipedia community. Even so, if you can update or improve it, please do so.
Main Page trophyThis article appeared on Wikipedia's Main Page as Today's featured article on Mac 1, 2008.
Mac 1, 2008Featured article candidatePromoted
Cicak-Man telah menjadi filem pilihan di Portal Filem pada 9 Februari, 2008.
Cicak-Man merupakan sebuah rencana berkaitan Filem. Ia adalah sebahagian daripada WikiProjek Filem bertujuan membangunkan rencana-rencana berkaitan Filem. Sertai WikiProjek ini di WikiProjek Filem.
Rencana pilihan RP Rencana ini telah dinilai sebagai rencana bertaraf RP dalam skala kualiti.
Tinggi Rencana ini telah dinilai sebagai Tinggi-penting dalam skala kepentingan.
Malaysia Rencana Cicak-Man ini merupakan sebahagian daripada WikiProjek Malaysia. Ia ialah satu usaha kerjasama bagi memperbaiki liputan rencana-rencana dan topik-topik yang berkaitan dengan Malaysia. Jika anda mahu menyertai, lawatilah laman projek. Sebarang pertanyaan dan komen mengenai laman projek, silalah kemukakannya di laman perbincangan projek.
Rencana pilihan RP Rencana ini telah digolongkan dalam kelas RP pada skala kualiti.
Rendah Rencana ini telah didapati berkepentingan Rendah pada skala kepentingan.


Komik Cicakman[sunting sumber]

Kini Cicak-Man berbentuk komik...yg peliknya, namanya dieja tanpa tanda sengkang - 60.50.244.176 11:36, 15 Jun 2008 (UTC)[balas]

Lihat: http://forum.lowyat.net/topic/701466

Biarlah mereka. Rencana ini mengenai filem, jadi ikut ejaan filem. ...Aurora... 14:19, 16 Jun 2008 (UTC)[balas]

filem ini merupakan satu cubaan daripada penggiat filem di Malaysia untuk mengguna pakai sistem teknologi yang telah digunakan oleh kebanyakan filem dari Barat seperti BATMAN DAN SPIDERMAN.............Keunikan filem ini ialah memberi nafas baru kepada semua pengusaha filem di Malaysia bagi menarik minat penonton dan penggemar filem jenis ini ke panggung............ CICAKMAN masih juga terikat dengan status Melayunya dan sukar untuk pergi lebih jauh lagi sebab budaya yang diangkat melalui penghasilan karya di dalam filem CICAKMAN ini terlalu ringkas..............