Eyeroom Editor & Publisher

Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.
Logo Rasmi EEP

EYEROOM EDITOR & PUBLISHER merupakan sebuah syarikat penerbitan online yang bertempat di Quebec Kanada yang ditubuhkan pada 11 Disember 2011. Permulaan penerbitan ini diselenggarakan hanya melalui laman sosial terkenal iaitu Facebook namun diserahkan kepada Iskandar Ishak Iskandar Ahmad yang kini menjadi CEO Eyeroom Editor & Publisher sehingga kini. Pejabat Eyeroom Editor & Publisher bertempat di LaSalle, Quebec, Canada.

Pada 2014, Eyeroom Editor & Publisher memiliki 30 orang penulis yang bernaung di bawahnya dan 50 jumlah penerbitan novel secara digital online yang dikenali sebagai i-Novel yang telah diterjemahkan ke dalam lima bahasa utama seperti Bahasa Melayu, Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Jerman, Bahasa Itali.

Antara i-Novel yang telah berjaya diterbitkan seperti Ratu Dewana, Cinta Blueberry, Buku Heaven, Malaikat Dunia, Lailan Malam, Buku Kertas, Perdu, Cauchemar, Lumiere, Girl, Give Me, Small Heart, 16 Again!, Boxing, Mati, Suara, Galau Hati, Rahsia Jiwa, Casa Mute, Deux Visager dan lain-lain.

ISBN : 92611341039

Penulis yang bernaung[sunting | sunting sumber]


Pautan luar[sunting | sunting sumber]