Miharja: Perbezaan antara semakan

Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.
Kandungan dihapus Kandungan ditambah
Smim90 (bincang | sumb.)
Mencipta laman baru dengan kandungan ''''Miharja''' adalah sebuah pekan yang terletak di ibu kota Kuala Lumpur, Malaysia. Untuk ke sana pengunjung bolehlah menggunakan perkhidmat rel yang b...'
 
Smim90 (bincang | sumb.)
Tiada ringkasan suntingan
 
Baris 1: Baris 1:
'''Miharja''' adalah sebuah pekan yang terletak di ibu kota [[Kuala Lumpur]], [[Malaysia]]. Untuk ke sana pengunjung bolehlah menggunakan perkhidmat rel yang bersambung dengan [[Stesen LRT Miharja]] menerusi [[Aliran Ampang]]. Miharja juga terkenal dengan lambakan gerai-gerai makanan dan restoran masyarakat Cina. Pusat membeli-belah baharu iaitu [[Pusat Membeli-bela Viva]] juga terdapat disini.
'''Miharja''' adalah sebuah pekan yang terletak di ibu kota [[Kuala Lumpur]], [[Malaysia]]. Untuk ke sana pengunjung bolehlah menggunakan perkhidmat rel yang bersambung dengan [[Stesen LRT Miharja]] menerusi [[Aliran Ampang]]. Miharja juga terkenal dengan lambakan gerai-gerai makanan dan restoran masyarakat Cina. Pusat membeli-belah baharu iaitu [[Pusat Membeli-belah Viva]] juga terdapat disini.


{{Kuala Lumpur}}
{{Kuala Lumpur}}

Semakan semasa pada 09:42, 23 Jun 2011

Miharja adalah sebuah pekan yang terletak di ibu kota Kuala Lumpur, Malaysia. Untuk ke sana pengunjung bolehlah menggunakan perkhidmat rel yang bersambung dengan Stesen LRT Miharja menerusi Aliran Ampang. Miharja juga terkenal dengan lambakan gerai-gerai makanan dan restoran masyarakat Cina. Pusat membeli-belah baharu iaitu Pusat Membeli-belah Viva juga terdapat disini.