Pengguna:Malekhanif

Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.

Seronok sekali merayau di Padang dan Bukit Tinggi pada 2008. Kemudian berpeluang ke Beijing, Tembok Besar China dan Tianjin pada 2010.Menghirup angin panas di Delhi dan sejuk damai Srinagar, Kashmir, Agra dan melihat Taj Mahal pada Jun 2011 . Mac 2012 menonton Panji Semerang di Semarang - Jogjakarta - Bandung plak . Apa kata , merdeka 31 Ogos ini melancong ke Tokyo dua tiga hari. Harap-harap Nikon D300 berfungsi dengan baik.

1[sunting | sunting sumber]

Latar diri
   

Saya pernah membina ensiklopedia sendiri menggunakan Asymetrix Toolbook 4 . Ia lebih kurang macam Encarta , Crompton dan Britanica. Saya impikan Almanak yang pernah diterbitkan oleh Utusan. Malahan saya lihat Encarta mungkin menggunakan Toolbook ini terutama sekali pergerakan animasi seperti kapal sedang belayar. Projek ini menyebabkan saya hanya tidur jam 3.00 pagi. Tapi kini saya telah tinggalkan lebih 3 tahun apabila terjumpa dengan Wikipedia Bahasa Melayu pada 2005. Toolbook 4 ini saya gunakan untuk mengajar anak kecil saya tentang pelbagai haiwan. Pernah menerima hadiah saguhati semasa Pameran Geografi di Perimbun. Sesiapa yang tahu skrip Toolbook 4 bolehlah email saya malekhanif@yahoo.com. Saya sangat sukakan anda kerana sama minat dengan saya.

My boxes
   
Pengguna ini ialah seorang penyelia bagi Wikipedia Bahasa Melayu. (kenal pasti)
Pengguna ini adalah seorang koresponden hal semasa bagi Wikipedia Bahasa Melayu.
Pengguna ini berasal dari Malaysia.
Pengguna ini beragama Islam.


3[sunting | sunting sumber]

Melancong[sunting | sunting sumber]

Months to Days:
Hours: Fail:Flag of Pulau Pinang.png

4[sunting | sunting sumber]

Penghargaan
   



bersamaan
wiki Dihargai untuk sumbangan rencana-rencana berkaitan hal semasa secara terkini oleh Didie pada 17 Oktober 2007.
wiki Dihargai untuk usaha gigih mengemaskinikan rencana Pulau Batu Puteh dan sebagainya oleh Edmund The King of The Woods! pada 16:58, 19 November 2007 (UTC).
wiki Dihargai untuk perkhidmatan terpuji oleh Ag Abd Muizz pada 22 Disember 2007.
wiki Dihargai untuk selalu mencipta rencana yang saya tidak sangka oleh אדמוןד ואודס自分の投稿記録 pada 15:39, 23 Ogos 2008 (UTC).
wiki Dihargai untuk Sumbangan rencana kepada Wikipedia oleh Yosri pada 17 Muharam 1430 / 14 Januari 2009.
wiki Dihargai untuk usaha anda oleh Kiteretsu pada 9 Mei 2009.
Bintang Penghargaan Biografi
Dihargai kerana banyak memberikan sumbangan mengenai tokoh-tokoh dan penulis tempatan. Rachun Dunia (bincang) 09:36, 15 Ogos 2017 (UTC)