Perbincangan pengguna:60.53.82.182

Kandungan laman tidak disokong dalam bahasa lain.
Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.
Terima kasih kerana mencuba Wikipedia. Cubaan anda berjaya, dan sekarang telah dibalikkan atau dihapuskan. Sila guna kotak pasir untuk sebarang percubaan yang anda ingin lakukan.

Sila lihat laman selamat datang jika anda ingin mengetahui cara menyumbang dengan lebih lanjut.

Wikipedia bahasa Melayu agak ketinggalan berbanding Wikipedia bahasa-bahasa lain. Anda boleh mengubah keadaan ini dengan turut sama menyumbang bahan bermanfaat kepada Wikipedia bahasa Melayu. Sila pastikan hanya kandungan berbentuk ensiklopedia dimasukkan di sini. Terima kasih.

Amaran: Salah laku yang berulang mungkin menyebabkan keistimewaan menyunting anda dibatalkan.


Thank you for trying Wikipedia. Your experiment was successful, and has now been reverted or removed. Please use the sandbox for any other experiments.

Please see our welcome page if you wish to know more about contributing.

The Malay Wikipedia is a bit behind compared to other Wikipedia languages. You can change this situation by voluntarily contributing beneficial material to the Malay Wikipedia. Please make sure only encyclopedic material is added. Thank you.

Warning: Persistent abuse may result in your editing privilege being cancelled.

Hezery99 (bincang) 17:03, 10 Disember 2011 (UTC)[balas]

Jika ini adalah rencana pertama yang anda mencipta, anda mungkin mahu membaca panduan untuk mencipta rencana pertama anda.

Pertimbanglah juga penggunaan Bestari Rencana untuk membantu anda mencipta rencana.

Helo, dan selamat datang ke Wikipedia. Ini adalah sebuah notis untuk memberitahu anda bahawa laman yang anda mencipta telah diteg sebagai sebuah laman cubaan di bawah bahagian U2 kriteria untuk penghapusan segera dan telah atau tidak lama lagi akan dihapuskan. Sila gunakan kotak pasir untuk apa-apa cubaan lain anda mahu membuat. Rujuk kepada laman selamat datang jika anda mahu mempelajari lebih banyak tentang menyumbang ke ensiklopedia kami.

Jika anda merasakan laman ini tidak patut dihapuskan atas sebab ini, anda boleh melawankan pencalonan dengan melawati laman tersebut dan mengeklik butang berlabel "Lawankan penghapusan segera ini". Ini akan memberikan anda peluang untuk menjelaskan mengapa anda percaya laman tersebut tidak patut dihapuskan. Walau bagaimanapun, notakan bahawa selepas sesebuah laman telah ditandakan untuk penghapusan segera, ia boleh dikeluarkan dengan serta merta. Sila jangan keluarkan teg penghapusan segera dari laman itu sendiri, tetapi jangan teragak-agak untuk menambah maklumat yang selaras dengan dasar dan garis panduan Wikipedia. Jika laman tersebut telah dihapuskan, dan anda ingin mendapatkan semula bahan yang dipadam untuk rujukan atau perbaikan masa depan, sila menghubungi penyelia yang menghapuskkannya, atau jika anda sudah berbuat demikian, anda boleh meletakkan permohonan di sini. Alexander Iskandar (bincang) 06:55, 1 September 2017 (UTC)[balas]