Perbincangan pengguna:Zahirulnukman/2019-2020

Kandungan laman tidak disokong dalam bahasa lain.
Daripada Wikipedia, ensiklopedia bebas.
Perbincangan pengguna: Zahirulnukman
Muka Depan Arkib 2012-2016 Arkib 2017-2018 Arkib 2019-2020 Laman Pengguna


Selamat datang ke Kembara Wikipedia![sunting sumber]

Hai Zahirulnukman! Kami amat teruja yang anda ingin main untuk belajar, sebagai cara yang mesra dan seronok untuk masuk ke dalam masyarakat dan misi kami. Saya rasa pautan ini amat berguna untuk anda bermula.

-- 23:12, Isnin April 15, 2019 (UTC)

Community Insights Survey[sunting sumber]

RMaung (WMF) 00:38, 7 September 2019 (UTC)[balas]

Reminder: Community Insights Survey[sunting sumber]

RMaung (WMF) 18:50, 20 September 2019 (UTC)[balas]

Reminder: Community Insights Survey[sunting sumber]

RMaung (WMF) 13:59, 4 Oktober 2019 (UTC)[balas]

Sebuah teg telah diletakkan di Galeri Buku Harakah untuk memohon pemadaman segera daripada Wikipedia. Ini telah dilakukan oleh sebab yang berikut:

Tiada rujukan dinyatakan untuk menunjukkan syarikat wujud dan penting. Sila masukkan rujukan yanng perlu sebelum membuang teg penghapusan ini.

Dibawah kriteria penghapusan segera, halaman yang memenuhi kriteria tertentu boleh dihapuskan pada bila-bila masa.

Jika anda merasakan laman ini tidak patut dihapuskan atas sebab ini, anda boleh melawankan pencalonan dengan melawati laman tersebut dan mengeklik butang berlabel "Lawankan penghapusan segera ini". Ini akan memberikan anda peluang untuk menjelaskan mengapa anda percaya laman tersebut tidak patut dihapuskan. Walau bagaimanapun, notakan bahawa selepas sesebuah laman telah ditandakan untuk penghapusan segera, ia boleh dikeluarkan dengan serta merta. Sila jangan keluarkan teg penghapusan segera dari laman itu sendiri, tetapi jangan teragak-agak untuk menambah maklumat yang selaras dengan dasar dan garis panduan Wikipedia. Jika laman tersebut telah dihapuskan, dan anda ingin mendapatkan semula bahan yang dipadam untuk rujukan atau perbaikan masa depan, sila menghubungi penyelia yang menghapuskannya, atau jika anda sudah berbuat demikian, anda boleh meletakkan permohonan di sini. - CyberTroopers bincang/sumbangan 11:38, 28 Oktober 2019 (UTC)[balas]

Jemputan Bulan Asia Wikipedia 2019[sunting sumber]

Jemputan Bulan Asia Wikipedia
Hai Zahirulnukman! Saya, MediaWiki message delivery, salah seorang penganjur pertandingan ini dan saya mengalu-alukan penyertaan anda dalam pertandingan ini. Anda dijemput untuk mengikuti Bulan Asia Wikipedia 2019!

Cipta 4 rencana berkaitan Asia dan menangi poskad khas daripada komuniti Wikimedia dari Asia!

Ahli Wikipedia yang mencipta rencana yang terbanyak akan dianugerahi "Duta Asia Wikipedia" dan mendapat sijil bertandatangan khas!



Daftar sekarang! Peraturan

Selamat berjaya! Ikhlas daripada saya, MediaWiki message delivery
-- TofeikuBincang 18:28, 29 Oktober 2019 (UTC+8)

Jemputan melakukan pengundian sekatan penciptaan rencana bagi pengguna awanama[sunting sumber]

Salam semua ahli Wikipedia! Pesanan ini dihantar bertujuan untuk menjemput anda semua bagi membuat pengundian dasar sekatan penciptaan rencana bagi pengguna awanama yang diusulkan oleh saya, CyberTroopers. Pengundian ini diteruskan semula kerana kutipan undian tidak mencukupi untuk diterima/ditolak. Dasar ini akan mengubah konfigurasi hak bagi kumpulan penggguna untuk pengguna awanama iaitu membatalkan hak kumpulan ini daripada mencipta rencana di Wikipedia bahasa Melayu. Namun begitu, mereka boleh memohon rencana untuk diciptakan atau membuka akaun bagi tujuan tersebut. Oleh itu saya berharap anda semua dapat memberi kerjasama dengan membuat undian. Saya juga ingin memohon kerjasama semua ahli Wikipedia untuk berganding bahu dengan sentiasa menyemak dan mencipta rencana di Wikipedia:Memohon rencana yang dipinta oleh pengguna-pengguna. Sekian.-CyberTroopers (bincang · sumbangan · log) 06:54, 26 Mac 2020 (UTC)[balas]

Undi sekarang! Cipta rencana

Jemputan undian mengenai polisi baru di Wikipedia bahasa Melayu[sunting sumber]

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Semua pengguna dijemput untuk membuat pengundian bagi pembentukan dasar baru di Wikipedia Bahasa Melayu. Anda dijemput untuk mengundi di sini. Undian anda amat berharga bagi komuniti di Wikipedia bahasa Melayu ini. Terima kasih. Claude (bincang) 07:02, 26 Mac 2020 (UTC)[balas]

Saya sudah cipta laman permohonan Wikipedia:Perbincangan_templat/Log/9_Mei_2020#Templat:Badan_perundangan_Malaysia. Penggabungan boleh dilakukan selepas 7 hari dari tarikh permohonan (16 Mei 2020) jika tiada bantahan. SNN95 Talk to me, beybeh! 02:08, 12 Mei 2020 (UTC)[balas]

Unused file(s)[sunting sumber]

Hi! You have uploaded one or more files that is not in use. You can see all unused files in Kategori:Wikipedia orphaned files and there is a link you can click to see who uploaded the files (just search for your own name).

You can help by checking if the files are still useful. If yes add it to an article and remove the template {{Orphan file}}.

If it is no longer useful then nominate for deletion.

If the file is free it could be copied to Commons. If you need help you are welcome to ask Pengguna:MGA73. --MGA73bot (bincang) 11:17, 14 Mei 2020 (UTC)[balas]

Selamat Hari Raya Aidilfitri[sunting sumber]

Salam pengguna Wikipedia Bahasa Melayu!

Pentadbir Wikipedia Bahasa Melayu ingin mengucapkan Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri kepada anda semua yang meraikannya. Sila amalkan penjarakan sosial dan kebersihan yang tinggi bagi mengelakkan daripada dijangkiti oleh penyakit Covid-19. Semoga kedatangan Aidilfitri ini akan memberi semangat yang tinggi kepada kita semua untuk terus menyumbang dalam Wikipedia Bahasa Melayu! Terima kasih.